نمایشگاه VIV ابوظبی نمره قبولی گرفت

نمایشگاه VIV ابوظبی نمره قبولی گرفت
نمایشگاه دام و طیور VIV ابوظبی که اولین دوره خود را در چند روز پیش پشت سر گذاشت توانست با راضی نگه داشتن غرفه داران و بازدیدکنندگان تخصصی خود از سراسر جهان، نمره قبولی خود را با بالاترین امتیاز کسب نماید.
شرکت نمایشگاهی VIV با برگزاری نمایشگاه های متعدد در مراکز مهم آسیا و خاورمیانه توانسته است سهم بسیار مهمی را در نمایش محصولات شرکت ها در این بازار پهناور داشته باشد و با تمرکز در این منطقه نشان داده است که به خوبی از پتانسیل های تولیدی و استراتژیکی این منطقه آگاه است و به آمار ها و تحلیل های اقتصاددانهای این صنعت اهمیت داده است.
نمایشگاه ابوظبی پذیرای نزدیک به 6 هزار و پانصد نفر بازدید کننده و 290 غرفه دار از کل جهان در این رویداد بود و توانست با نظم اجرایی بالای خود آمارهای بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد که این نتیجه نوید آن را می دهد تا دوره های آتی این نمایشگاه بتواند همچون این دوره موفق به کسب امتیاز های بالاتری شود.
طبق اعلام روابط عمومی شرکت VIV که پس از بررسی فرم های ثبت نامی حاصل شده است، ایران توانست با کسب نزدیک به 10 درصد میزان حضور بازدید کنندگان رتبه دوم بازدیدکنندگان خارجی را به خود اختصاص دهد که این عدد نشان از اهمیت این نمایشگاه برای ایرانیان است.
بخش هایی از سالن این نمایشگاه به صورت اختصاصی به کشورهای ایران، چین، هندوستان،فرانسه، روسیه و آمریکا اختصاص داده شده بود تا بتوانند به نمایش محصولات و قدرت صنعتی خود در این نمایشگاه بپردازند.
اما نکته دیگری که در برنامه ریزی این نمایشگاه می توان به آن اشاره کرد آن است که از نظر نگارنده که استخراج بیان تعداد دیگری از بازدیدکننگان ایرانی از این نمایشگاه می باشد این است که محل و سالن نمایشگاه ابوظبی دقیقا مانندتجربه ای است که در نمایشگاه دام و طیور VIV کیش ایران داشته ایم. ابعاد سالن، طول و عرض سالن، نحوه جداسازی سالن و ... حتی از نظر آب و هوا می توان به موقعیت های مشابه ای اشاره کرد اما نکته اصلی آن است که تدابیر ابوظبی و مسئولان کشوری به شکلی می باشد که حضور شرکت های خارجی را سهیل و آسان می نماید و این نکته ای است که مسئولین کشور ما مخصوصا در روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی باید به آن دقت ویژه ای داشته باشند.

بنا به اعلام شرکت نمایشگاهی سان صفا ( SUN SAFA ) - نماینده شرکت VIV در ایران - بیش از 11 شرکت ایرانی از فعالیتهای مختلف در این نمایشگاه به صورت غرفه دار برای نمایش محصول خود حضور داشتند که اسامی آن ها به شرح زیر می باشد

1 - سان صفا
2- سیمرغ پروران پارسه
3 - خوارک دام و طیور بیضاء
4 - طیوران ابزار
5 - فراز اندیشان روژان
6 - کنسرسیوم تخم مرغ ایران
7 - کولان سل
8 - نیرو تهویه البرز
9 - هلدینگ کشاورزی و دامپروری پارس
10 - هوا سلولز
11 - یسنا مهر

عکس های این نمایشگاه را می توانید از اینجا مشاهده نمایید. لطفا کلیک نمایید
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com