نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج
هدف اول دی کیو شاپ از فعالیت خود در صنعت پرورش و جوجه آوری، اشتغال زایی و کارآفرینی بوده است. همچنین سعی شده تا با توزیع و ارائه انواع دستگاه جوجه کشی و آموزش نحوه استفاده از آنها برای پرورش انواع جوجه مرغ، اردک، بوقلمون، بلدرچین، غاز و...  کمکی به علاقمندان و افراد جویای کار کرده باشد. به لطف خدا تاکنون این امر با کمک سازمان بسیج مردمی در شهرها و روستا و ارائه خدمات به افراد در این راستا موفق بوده است.
 
دی کیو شاپ به عنوان پشتیبان سازمان بسیج در نقاط مختلف انواع دستگاه ها و تجهیزات جوجه کشی را ارائه داده و همچنان نیز به این امر مشغول است. همچنین جدای از آموزش افراد در زمینه جوجه آوری و پرورش، برای فروش جوجه ها و تخم های به دست آمده نیز به این افراد کمک می کند. چه بسا فروش در این صنعت به دلیل تقاضا و سبد خانوار به راحتی انجام پذیر است.
بسیج سازندگی استان مازندران همه ساله در هفته بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کمک به افراد جویای کار را برپا می کند که در نمایشگاه سال 1400 نیز همچین رویه ای را در پیش گرفته است. خوشبختانه از شرکت دماوند ( دی کیو شاپ ) بعنوان شرکت پشتیبان ارائه دهنده انواع ماشین جوجه کشی در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.
در روز اول و افتتاحیه نمایشگاه، مسئولین کشوری و لشکری از غرفه دی کیو شاپ بازدید کرده و مسئول و نماینده این غرفه اقدام به توضیح و شرح عملکرد کامل شرکت کرده است.
همچنین یکی از مهمترین فعالیت های این شرکت، رونمایی از محصولات مختلف و بخصوص دستگاه جوجه کشی داتیکس 5 برای اولین بار در نمایشگاه بسیج و اقتصاد مقاومتی می باشد.

ناگفته نماند که کارشناسان شرکت تجهیز دماوند ( دی کیو شاپ ) در این نمایشگاه که از 29 آبان لغایت 5 آذر، از ساعت 8 الی 12 و 16 الی 20 ادامه دارد، به افراد بازدیدکننده و جویای شغل، توضیحات کاملی ارائه می دهند. همچنین در رابطه کار با دستگاه و پرورش طیور نیز آموزش هایی به علاقه مندان داده می شود. برای حضور در نمایشگاه هفته بسیج با سایت DQ1.IR در ارتباط باشید.

 
نظرات شما
  •  

    سیاوش گفت : ۰۰/۰۹/۲۰

    با سلام اگه کسی بخواد دستگاه جوجه کشی خریداری کنه آیا به صورت اقساط ممکنه بفروشید
    با تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com