مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی:
نمایشگاه مشهد، فرصت بی بدیلی در جهت ایجاد تفاهم نامه های تجاری فراهم می آورد

نمایشگاه مشهد، فرصت بی بدیلی در جهت ایجاد تفاهم نامه های تجاری فراهم می آورد
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه دام، طیور و آبزیان در مشهد می تواند فرصت بی بدیلی را در جهت ایجاد تفاهم نامه تجاری در زمینه صنایع دامپروری و دامپزشکی فراهم آورد.
دکتر احمد شریعتی افزود: از طرفی این نمایشگاه می تواند فرصتی برای معرفی صنایع استان که در زمینه دام و طیور فعالیت می کنند فراهم آورد و نیز در سال حمایت از کالای ایرانی، قطعا نمایش توانمندی ها، کالاها و خدمات ایرانی در این نمایشگاه می تواند در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی نیز اثرگذار باشد.
وی ادامه داد: نمایشگاه هایی از این دست و در این سطح می تواند نقش مهمی در گردش اقتصادی منطقه داشته باشد و ضمن فراهم آوردن محیطی صمیمی و عملیاتی برای گفت و گوی هیات های تجاری مختلف می تواند نقش مهمی در تبادل اندیشه های سازنده در زمینه موضوعات مورد بحث فراهم آورد.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی به شرکت های فعال در خراسان رضوی توصیه نمود که از ظرفیت بالای این نمایشگاه در جهت معرفی خود و محصولات و خدمات تولیدی خود بهره برداری لازم را داشته باشند.
شریعتی ادامه داد: همچنین شرکت های دانش بنیان مرتبط را توصیه می کنم تا دستاوردها و دانش فنی خود را در این مکان نمایش داده تا زمینه تولید انبوه یا صادرات آن را به سایر استان ها و کشورهای منطقه داشته باشیم.
وی به حضور اثرگذار اداره کل دامپزشکی استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارائه آخرین دستاوردهای این اداره کل از جمله اولویت ها بوده و همچنین حمایت از حضور تولیدکنندگان و صنایع شاخص و یا نوپای استان که در زمینه دامپزشکی و صنایع وابسته فعالیت دارند از جمله برنامه های ما خواهد بود. دعوت گسترده از مخاطبین تخصصی و همچنین اطلاع رسانی گسترده به تمامی بخش های تابعه برای حضور حداکثری متخصصان از جمله دیگر برنامه ها خواهد بود.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قصد داریم تا در این زمینه با همکاری و محوریت نظام دامپزشکی استان کارگاه هایی را در خصوص افزایش بنیه علمی دامپزشکان استان برگزار کنیم و برای این مورد نیز امتیاز بازآموزی از طرف نظام دامپزشکی در نظر گرفته خواهد شد.  
چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 20 الی 23 تیر ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 31519 – 051 تماس و یا وب سایت  www.ipelshow.ir مراجعه نمایند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com