هدف‌گذاری تولید سالانه ۳.۵ میلیون تن گوشت مرغ در کشور

هدف‌گذاری تولید سالانه ۳.۵ میلیون تن گوشت مرغ در کشور
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.

«سیدمحمد آقامیری » در نشست قرارگاه امنیت غذایی که با حضور مسئولان و مدیران بخش کشاورزی برگزار شد، افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته خوشبختانه در تامین گوشت مرغ مورد نیاز داخلی به خودکفایی رسیده‌ایم و برای توسعه بازارهای صادراتی با افزایش یک میلیون تنی ظرفیت تولید، به دنبال تولید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گوشت مرغ هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن مرغ در کشور اظهارداشت: برای مدیریت بازار داخلی و همچنین توسعه و ثبات بازار صادرات از محل مازاد مصرف داخلی، نیازمند ایجاد ظرفیت جدید در تولید مرغ هستیم، بدین منظور برنامه افزایش تولید برای سال پیش رو هدف‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: ارتقای تولید گوشت مرغ به ۳.۵ میلیون تن، صادرات پایدار را برای تولید کننده ایجاد می‌کند و نقش پررنگی در دستیابی به امنیت غذایی پایدار در کشور ایفا خواهد کرد.

آقامیری با اشاره به ذخایر کافی کالاهای اساسی در کشور افزود: بازرسان و رؤسای سازمان‌ها بازار را به شکل مستمر رصد کنند تا کمبود احتمالی به سرعت برطرف و آرامش هم چون روزهای گذشته تداوم یابد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com