همکاری چین و امارات برای تولیدات گوشت حلال !

همکاری چین و امارات برای تولیدات گوشت حلال !
کمپانی اماراتی Gulf Halal Centre در نظر دارد تا جهت معرفی و اعطای گواهینامه تولیدات گوشتی حلال با "مرکز ارتقاء تجارت بین الملل" چین (CITPC) همکاری نماید.  
مدیرعامل کمپانی Gulf Halal Centre – آقای اسد سجاد که کمپانی وی واقع در شارجه در زمینۀ اعطای گواهینامه به تمامی کمپانی های تولید گوشت حلال جهان فعالیت دارد، و اخیراً هم در نمایشگاه تولیدات حلال در ایالت Qinghai حضور داشت ضمن اعلام این خبر گفت : در حالیکه چین از پتانسیل بالایی برای صادرات گوشت برخوردار است، اما هیچگونه امتیازی دال بر تولیدات بین المللی حلال ندارد. با اینکه بیش از 20 میلیون مسلمان در این کشور ساکن هستند ! {tor_sutitle}به لطف سیاست های بلند همت چین برای برقراری ارتباط و همکاری با سایر کشورهای جهان ، صادرات تولیدات حلال چین "آمادۀ اوج گیری" است{/tor_sutitle}
آقای اسد سجاد بر این باور است که برقراری ارتباط با مرکز ارتقاء تجارت بین الملل" چین (CITPC) واقع در پکن ، به معنی ورود چین در زمرۀ 10 صادرکنندۀ برتر تولیدات گوشتی حلال در کنار کانادا ، مالزی ، و امریکاست.  
به لطف سیاست های بلند همت چین برای برقراری ارتباط و همکاری با سایر کشورهای جهان ، صادرات تولیدات حلال چین "آمادۀ اوج گیری" است. آقای Wang مدیر برگزاری نمایشگاه ایالت Qinghai با اشاره به سیاست رئیس جمهور چین مبنی بر تشکیل "کمربند بازرگانی" از راه آبی یا خاکی - من جمله جادۀ ابریشم که روزگاری راه اتصال چین به سایر کشورها بود – گفت : بسیاری از کشورهایی که جادۀ ابریشم از آنها می گذرد، مسلمان هستند و بایستی از این فرصت استفاده کرد.    

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com