ورود مرغ گرم به استان تهران 4 برابر شد

ورود مرغ گرم به استان تهران 4 برابر شد
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 4 برابری ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر توزیع مرغ در میدان بهمن تهران کمتر از قیمت مصوب انجام می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، مسعود امرالهی مدیر دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسیبا اشاره به آرامش موجود در تولید و توزیع مرغ گرم در بازار، گفت: با پیگیری‌های انجام شده شاهد افزایش روند جوجه‌ریزی طی چند روز گذشته و افزایش تولید مرغ گرم هستیم. 

وی ادامه داد: میزان ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال جاری 4 برابر شده و در حال حاضر توزیع مرغ در میدان بهمن تهران کمتر از قیمت مصوب است.  

امرالهی با تاکید بر این که روند افزایش تولید مرغ ادامه‌دار خواهد بود، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند قیمتی در بازار مرغ گرم نزولی بوده است. 

وی با اشاره بر تشدید نظارت بر بازار مرغ گرم در استان‌های شمالی کشور، یادآور شد: نیروهای متخصص دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و همچنین دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی در بازدیدهای انجام شده از مرغداری‌های استان‌های شمالی، با مرغداری‌هایی مواجه شدند که سن گله آنها بیش از سن مصوب بود و گاها تا 63 روز می‌رسید؛ این واحدهای متخلف به تعریزات معرفی شدند. 

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: از ابتدای طرح تشدید نظارت، حدود 96 هزار و 373 مورد بازرسی در حوزه مرغ در سراسر کشور انجام شده که 18 هزار و 590 پرونده به تعزیرات معرفی شده است.
 
نظرات شما
  •  

    شیرازی گفت : ۰۲/۰۳/۰۴

    اخه کی اومدن قراردادیکساله بستند که تضمینی به فلان قیمت می خریم که مرغدار نداده اینکار اقایون که درصدیاز مرغ مردم رو به قیمت ارزان اجباری می خواهند با تمامی قوانین بیع وقانون مدنی وقانون اساسی مملکت در تعارض هست -اقا ماکه منافق نیستیم .از همین شنبه در جوجه کشی های استان مازندران شرکتهایی مثل افق کوروش ودیگران نطفه داراوردنداز مجارستان وهلند وترکیه اخه اگه شما پول دارید چرا پس نهاده برج 1 و2 سال 1401 که طلبکاریم را نمی دهید وچرا جوجه هایی که دادیم بردند روستاها پخش کردند هر قطعه قرار بود 4 هزار تومان بدهند پس چرا نمی دهند؟چرا 4 مرحله جمع اوری تخمرمرغ انجمن رو نخریدید ؟ چرا اجازه خروج به تخم مرغهای سردخانه نداید که الان تاریخ انقضا هم خاتمه یافته وداریم می ریزیم دور -ما هم دلملن برای سفره مردم میسوزه ؟ مسوولین محترم این صحبتها تکراری هستند نمی دونم اگر همین عملیات گازانبری رو برعلیه اوباش میکردند الان گل وبلبل بود همه جا -فقط زروشون به بخش تولید مرغ بدبخت میرسه ؟تا قبل از 10 عید امسال کشتارگاه زیر فی میخریدند .این وضعیت هم باعث میشه وضع اینده بدتر بشه چون مرغدار بی انگیزه میشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com