توسط CP Foods تایلند؛
کارخانۀ جدید سیلوی ذرت به منظور افزایش تولیدات شیر

کارخانۀ جدید سیلوی ذرت به منظور افزایش تولیدات شیر
این پروژه تولیدات لبنی تایلند را ارتقاء و این کشور را هم سطح کشورهای پیشرفته خواهد ساخت.
کمپانی Charoen Pokphand Foods (CP Foods) به منظور بهبود کیفیت و افزایش بازدهی محصولات لبنی کارخانۀ سیلوی جدیدی را راه اندازی کرده است. انتظار می رود تولیدات این پروژه در سال جاری، در حدود 20 هزار متریک تن علوفۀ با کیفیت با ارزشی بالای 50 میلیون بات (واحد پول تایلند) باشد.
مدیر اجرایی CP Foods اعلام کرد: این پروژه که به منظور تولید سیلوی ذرت با کیفیت برای دام شیری کشور راه اندازی شده حاصل همکاری مشترک میان CP Foods و Charoen Pokphand Produce (CPP) و CP Meiji بوده است. این علوفۀ جدید باعث می شود تا دام شیری ما با تغذیۀ بهتر، شیری سالم تر و با کیفیتی بالاتر به صنعت لبنیات کشور ارائه بدهد و در نتیجه مصرف کنندگان قادر خواهند بود بهترین کیفیت شیر را در اختیار داشته باشند!
محل احداث این کارخانه نیز با انتخابی هوشمندانه در زمین های تحقیقاتی محصولات زراعی در Saraburi تایلند است که بزرگترین فارم شیری تایلند هم می باشد. در واقع این محل با استفاده از بالای 30 سال تجربیات CP Foods در خوراک دام شیری و بالای 40 سال تجربیات و تحقیقات CPP در زمینۀ ذرت، به مکانی برای تحقیقات در زمینۀ خوراک و علوفۀ دام شیری تبدیل شده است.   
علاوه بر این تجهیزات، این پروژه به زمین زراعی برای کشاورزی در خارج از فصل نیز مجهز است و بدین ترتیب در تمام فصول سال قادر به تولید و بازدهی خواهد بود.
کارخانۀ CPP پیوسته در تولید ذرت برای سیلوی با کیفیت بوده است. سیلوی ذرت در مقایسه با سایر سیلوها، نشاسته و پروتئین بالاتری دارد. همچنین هضم آن برای گاوها که دستگاه گوارش پیچیده ای دارند آسان تر است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com