مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس در بین سازمان های جهاد کشاورزی کشور ، مقام اول را در نتایج کسب شده از ارزیابی عملکرد احراز نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس عباسی، مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان این مطلب گفت: در ارزیابی های انجام شده توسط تیم ارزیابی اعزامی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی فارس در بین کلیه سازمان های جهاد کشاورزی استان ها مقام اول را کسب و موفق به دریافت لوح سپاس از مقام عالی وزارت گردید.
وی افزود: تیم بازرسی وزارت جهادکشاورزی، متشکل ازبیست و نه نفرکارشناس در اردیبهشت ماه سال 94 به مدت ده روز در سازمان جهاد کشاورزی این استان مستقر و کلیه فعالیت های اجرایی ستادی و شهرستانی را بررسی نمودند که نتیجه این بررسی ها بیانگر عملکرد مناسب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده و منجر به کسب مقام اول در سطح کشور گردید.
مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس بابیان این مطلب که یکی از اهداف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، پیش گیری از وقوع هر گونه خطای احتمالی می باشد افزود: کلیه فعالان بخش کشاورزی اعم از بهره برداران، کارکنان، ادارات تابعه و… می توانند نقطه نظرات، پیشنهادات، شکایات، گزارشات واعلامیه های خود رابه این مدیریت منعکس نمایند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس عباسی، مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان این مطلب گفت: در ارزیابی های انجام شده توسط تیم ارزیابی اعزامی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی فارس در بین کلیه سازمان های جهاد کشاورزی استان ها مقام اول را کسب و موفق به دریافت لوح سپاس از مقام عالی وزارت گردید.
وی افزود: تیم بازرسی وزارت جهادکشاورزی، متشکل ازبیست و نه نفرکارشناس در اردیبهشت ماه سال 94 به مدت ده روز در سازمان جهاد کشاورزی این استان مستقر و کلیه فعالیت های اجرایی ستادی و شهرستانی را بررسی نمودند که نتیجه این بررسی ها بیانگر عملکرد مناسب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده و منجر به کسب مقام اول در سطح کشور گردید.
مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس بابیان این مطلب که یکی از اهداف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، پیش گیری از وقوع هر گونه خطای احتمالی می باشد افزود: کلیه فعالان بخش کشاورزی اعم از بهره برداران، کارکنان، ادارات تابعه و… می توانند نقطه نظرات، پیشنهادات، شکایات، گزارشات واعلامیه های خود رابه این مدیریت منعکس نمایند.