کشف و توقیف مرغ‌های تنظیم بازاری در شبکه‌های غیرمجاز توزیع

کشف و توقیف مرغ‌های تنظیم بازاری در شبکه‌های غیرمجاز توزیع
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از شناسایی و اقدام برای توقیف ده‌ها تن مرغ منجمد تنظیم بازاری در خارج از شبکه قانونی خبر داد.
علیرضا ولی با اشاره به بررسی‌های اداره کل بازرسی و مدیریت حراست این شرکت طی چند روز گذشته، اعلام کرد: براساس این بررسی‌ها مشخص شد، ده‌ها تن مرغ منجمد دارای برند شرکت پشتیبانی امور دام که برای تنظیم بازار و توزیع میان مصرف کنندگان در سطح شهر تهران پخش شده، توسط برخی مباشرین توزیع در یکی از سردخانه‌های استان تهران به طور غیرمجاز جمع‌آوری شده بود تا به صورت غیرقانونی و با قیمت غیرمتعارف به فروش برسد.
وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی‌های لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران نسبت به بازرسی محل، کشف و ضبط عناصر جرم و در اختیار گرفتن محموله دپو شده به این امر واکنش نشان داد و مراحل قانونی توقیف این محموله با حکم مراجع قانونی و بازگشت آن به شبکه مجاز توزیع در حال انجام است.
ولی تاکید کرد: نتایج حاصل از شناسایی کامل و مجازات متخلفان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
نظرات شما
  •  

    سید امید فهری گفت : ۹۶/۰۵/۱۵

    تنظیم بازار زمانی کارایی دارد که دولت بتواند به نحو احسن از تمامی منابع تولید و توزیع در سطح کشور استفاده نماید.ولی متاسفانه جهاد کشاورزی در زمینه منابع توزیع در سطح کشور با مشکل رو برو می باشد و توانایی توزیع محصولات خود از طریق شبکه های مجاز به نحوی که بدست مصرف نهایی ندارد.و به همین خاطر است که محصولات تنظیم بازار یارانه ای بدست دلالان و واسطه ها می افتد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com