کلنگ زنی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در همدان

کلنگ زنی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در همدان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در این شهرستان خبر داد.

احمد قدیمی گرجای با بیان اینکه طرح فوق با نام واحد زنجیره مرغ سبز دشت فدک در دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی شد و این طرح  به عنوان بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور خواهد بود، گفت: از مجموع ۴۶ واحد مرغ تخمگذار استان همدان ۱۰ واحد مربوط به شهرستان همدان بوده که با ظرفیت ۴۳۸ هزار قطعه،۲۱ درصد از مجموع استانی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۴ واحد تولید پولت تخمگذار استان یک واحد با ظرفیت ۴۳۰۰۰ قطعه، ۲۵ درصد از تولید استان مربوط به شهرستان همدان است.

قدیمی با اشاره به اینکه طرح کلنگ زنی شده فوق با اعتباری افزون بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای ۲۸۰ نفر بطور مستقیم اشتغال کرده است، افزود: این زنجیره شامل واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۸۰۰ هزار قطعه‌، پولت تخمگذار با ظرفیت ۳۰۰ هزار قطعه، مرغ مادر تخمگذار با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه، کارخانه تولید دان و کارخانه کود خشک کنی خواهد بود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش چشمگیر تولید شهرستان ضمن تامین نیاز استان محصولات تولید شده در واحد مذکور نیاز استان‌های همجوار را نیز مرتفع خواهد کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com