گرایش‌های جدید در مکمل‌های خوراک

گرایش‌های جدید در مکمل‌های خوراک
 امروزه بازار مکمل‌ها بازار پررونقی است و از اسیدی فایر گرفته تا مخمر در این بازار وجود دارد، هرچند که بازار مکمل‌ها در حال حاضر بازاری پررونق است اما هنوز این بازار تا رسیدن به بهترین روزها راه‌های نرفته بسیاری دارد.
آدام دی رسیه (Adam DeRosier)، مدیرکل شرکت PMI، گروه تجاری شرکت O’Lakes Inc که کار خود را برای ارائه محصولات تکنولوژیک درزمینه خوراک از سال 2015 آغاز کرده است می‌گوید:« تولیدکننده‌ها برای موفق بودن و رقابتی بودن بازار مکمل‌ها در آینده، باید گزینه‌های کاربردی و عملی داشته باشد اما این گزینه‌ها هنوز در این بازار وجود ندارند. برای دستیابی به این هدف باید دید که مؤلفه‌ها موجود باهم چگونه برای داشتن یک بازده عالی، عمل می‌کنند».
دی رسیه در ادامه اظهار داشت که فشار بازار که ناشی از قوانین موجود در بازار و تقاضا مصرف‌کنندگان است، باعث شده تا تقاضا برای مکمل‌های جدید خوراک افزایش یابد. بر اساس آمار بازار جهانی که در سال 2017 منتشرشده، بازار جهانی تصمیم دارد حجم معاملات خود در را از 16.5 میلیارد دلار در سال 2016 به 22 میلیارد دلار در سال 2022 برساند.
دی رسیه گفت: «ما از PMI چشم‌انداز جدیدی ارائه خواهیم داد و PMI در تابستان پیش رو در بازار به حضور خوبی خواهد داشت و به فکر گسترش فعالیت‌های خود است و قصد دارد که هر آنچه می‌توان در تغذیه و خوراک از آن استفاده کرد را در بازار ارائه بدهد. او می‌گوید که رویکرد شرکتش این است که بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌ها را در کنار هم بیاورد و این تکنولوژی و مواد اولیه را تحت نظر متخصصین به‌گونه‌ای ترکیب کند که برای هر حیوان ، عنصر و جغرافیایی مناسب باشد و ترکیب‌هایی نوآورانه از مکمل‌ها را ارائه کند.
با توجه به حضور PMI در بازار و تحقیقاتی که زیر نظر متخصصان، تولیدکنندگان، دامپزشکان و خریداران خوراک در سراسر بخش دام‌پروری انجام‌شده است، این شرکت سه گرایش مهم را که می‌تواند بازار مکمل‌های خوراک را شکل بدهد بیان می‌کند.
1.گرایش به استفاده از ترکیبات افزودنی‌های خوراک بیشتر می‌شود: در حال حاضر بیش از 70 درصد تولیدکنندگان از بیش از یک افزودنی خوراک استفاده می‌کنند. این میزان استفاده هم چنان افزایش خواهد داشت و تولیدکنندگان شاهد رشد و بهبود روزافزون مزایای ترکیب افزودنی‌های خوراک هستند.
2.تولیدکنندگان از اطلاعات استفاده می‌کنند تا گروه‌های خود را نظم دهند: تحقیقات شرکت PMI نشان داده است که تولیدکنندگان فقط با 60 درصد عملکرد عالی دام و چالش‌های سلامتی موافق هستند و هنوز در مورد شناخت چالش‌ها و چگونگی دست‌یابی به عملکرد عالی دام سردرگم هستند. این به معنای این است که دنبال کردن اطلاعات در این راستا امری مهم است و گروه‌ها همواره تلاش می‌کنند تا مهم‌ترین فاکتور عملکرد و ابزار مناسب برای غلبه بر چالش‌ها را بیایند و در ارتباط با آن‌ها به‌اتفاق نظر برسند.
3.تولیدکنندگان و متخصصان تغذیه به تحقیقات مستقل اعتقاددارند اما همچنان آن را در مزارع بررسی خواهند کرد: ازآنجاکه در آینده افزودنی‌های خوراک بیشتر و جدیدتری ارائه خواهد شد ممکن است خریداران و مصرف‌کننده این افزودنی‌ها در هنگام خرید این افزودنی‌ها با مشکل مواجه شوند پس آنها باید اطمینان داشته باشند که محصول مناسبی را خریداری می‌کنند و بدانند که آیا فروشنده این مکمل‌ها درباره کیفیت این افزودنی‌ها راست می‌گوید یا خیر. تولیدکنندگان و متخصصان تغذیه، هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب افزودنی‌های خوراک بیشتر به نتایج تحقیقات دانشگاهی که در مزارع هم آزمایش‌شده‌اند اهمیت می‌دهند و بر اساس نتایج تحقیقاتی این‌چنین تصمیم‌گیری می‌کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com