۵۰۰۰ تن نیاز دامداران سمنان به کنستانتره خوراک دام تامین می شود

۵۰۰۰ تن نیاز دامداران سمنان به کنستانتره خوراک دام تامین می شود
معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای رویکرد جدید تامین نهاده های دامی با هدف تنظیم بازار خبر داد و گفت: ماهانه پنج هزار تن نیاز دامداران به کنستانتره خوراک دام تامین می شود.
مصطفی شاه حسینی از تغییر رویکرد حمایتی وزارت جهاد کشاورزی از توزیع نهاده ها با هدف تنظیم بازار و تثبیت قیمت نهادها خبر داد و افزود: این معاونت به منظور تولید خوراک دام از حیث کمی و کیفی اقدام به توزیع سبوس خام برای تبدیل آن به کنستانتره دامی کرده است.
وی افزود: در این راستا به طور متوسط ماهانه با تخصیص دو هزار تن سبوس و تبدیل آن در کارخانجات خوراک دام استان به پنج هزار تن کنستانتره بخش عمده ای از نیاز دامداران به نهاده ها بر طرف می شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآوری کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده و به منظور افزایش کمی و کیفی خوراک دام با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و اتحادیه دامداران نسبت به بکارگیری کارشناس ناظر استان در این حوزه  اقدام شده است.
شاه حسینی در خاتمه تصریح کرد: بازدیدهای دوره ای و نمونه برداری از خوراک دام تهیه شده برای کنترل بهتر کیفیت نهاده تولیدی، مقدمات اجرای طرح استاندارد فنی خوراک دام نیز در استان سمنان فراهم شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com