شدت سخت گیری وزارت کشاورزی امریکا برای محصولات مرغداری
وزارت کشاورزی امریکا اعلام کرد با توجه به اینکه در بازرسی ها برخی از محصولات مرغ نیمه آماده حاوی سالمونلا بوده کارخانجات در صورتی که این میزان سالمونلا را کاهش ندهند احتمال تعطیل شدن برای آنها وجود دارد.
 
تکنیک جدید فراوری شیر
محققین استرالیایی برای فراوری شیر خام به تکنیک جدیدی دست یافته اند که ادعا می شود ضمن آن که تمامی مزایای شیر پاستوریزه را دارد مواد مغذی بیشتری را حفظ می کند و عطر و طعم بهتری نیز دارد.
 
۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بمنظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای به همت بخش خصوصی در این استان در حال ساخت است.
 
سبوس و اهمیت آن در زندگی روزمره
ما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع سبوس برنج مطالبی ارائه کرده و اهمیت مصرف آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس توصیه می‌شود برای آشنایی با انواع سبوس و ویژگی‌های آن‌ها با ادامه این متن همراه شوید.
 
لزوم باز نگری در عنوان درجه بندی کیفیتی مرغ کشتار شده
دون هیچ تردیدی، اقدام و به اجرا گذاردن طرح درجه بندی کیفیتی مرغ در راستای ارتقاء بهداشتی مرغ کشتار شده مصرفی مردم، از سوی سازمان دامپزشکی کشور اقدامی ممتاز تلقی میگردد اما شایسته تر این بود که قبل از اجرایی شدن این طرح با موضوع فوق نمی‌بایست فوریت و عجله گی بعمل آورده می‌شد
 
وزن مناسب لاشه استحصالی مرغ 1800-1200 گرم
بحث مرع سایز و وزن مرغ و فرهنگ سازی آن در بازار مصرف چند زمانی است که میان دولتمردان و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ( کمتر ) مطرح شده است اما متاسفانه هنوز به نتیجه ای نرسیده و اگر هم جایی در حال اجرا و مصرف است ، در اقلیت بوده و نمی توان به عنوان یک پیروزی در فرهنگ سازی به آن اشاره کرد. تولیدکنندگان نیز در جای خود نسبت به سود افتصادی آن دلایلی مطرح می نمایند که خود جای پیگیری دارد.
 

بیشتر

Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com