150 تن مرغ گوشتی با قیمت تضمینی در البرز خریداری شد

150 تن مرغ گوشتی با قیمت تضمینی در البرز خریداری شد
معاون بهبود تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاورزی استان البرز از خرید 150 تن مرغ گوشتی با قیمت تضمینی در البرز خبر داد.
مسعود کریمی با اعلام این خبر افزود: طرح خرید مرغ گوشتی با قیمت تضمینی در کل کشور در حال اجرا است و در استان نیز تاکنون 150 تن مرغ گوشتی از مرغدران البرز خریداری و به شرکت پشتیبانی امور دام مستقر در استان تهران تحویل داده شده است.
وی ادامه داد: به دلیل پایین آمدن قیمت مرغ و به منظور عدم ضرر تولید کنندگان استان با همکاری تشکل های زیر مجموعه مرغ با قیمت 4600 تومان از مرغداران البرز خریداری شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاوری استان البرز تصریح کرد: این طرح به منظور ترغیب تولید کنندگان برای ارائه محصولات خود در سراسر کشور درحال اجرا است.
کریمی اظهار داشت: مرغ های خریداری شده پس از ذخیره سازی در زمانی که تقاضا بیشتر از تولید است در بازار عرضه خواهد شد.
البرز فاقد شرکت پشتیبانی امور دام است
معاون بهبود تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاوری استان البرزبا گلایه از نبود شرکت پشتیبانی امور دام بطور مستقل در استان البرز، گفت: اگر این شرکت بطور مستقل در البرز مستقر بود تمامی ذخیره سازی ها در زمینه خرید مرغ های گوشتی در استان انجام می شد.
وی ادامه داد: این شرکت در گذشته زیر مجموعه جهاد کشاورزی بوده است و در حال حاضر زیر نظر سازمان صنعت معدن و تجارت فعالیت دارد.
کریمی تصریح کرد: اداره کل جهاد کشاورزی البرز، سازمان صنعت معدن و تجارت استان و استانداری در تلاش هستند تا این شرکت بطور مستقل در البرز مستقر و فعالیت کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com