آمادگی برای تامین و توزیع مرغ و گوشت در ماه رمضان

آمادگی برای تامین و توزیع مرغ و گوشت در ماه رمضان
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: میزان خرید و ذخیره گوشت قرمز و گوشت مرغ در شرکت پشتیبانی امور دام به اندازه کافی است و برای تامین و توزیع این محصولات در ماه رمضان مشکلی وجود ندارد.
عبدالرحمن چراغعلی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان یک شرکت اجرایی آمادگی دارد در صورت تصویب هر مصوبه‌ای از سوی ستاد تنظیم بازار برای تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ در ماه رمضان، این محصولات را به اندازه نیاز تامین کند.
وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از هزار تن گوشت مرغ به قیمت کیلویی 6500 تا 7000 تومان بسته به اندازه و وزن آن خریداری می‌شود و در حال حاضر بیش از 100 هزار تن گوشت مرغ در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره شده است.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: میزان خرید گوشت قرمز و ذخیره‌سازی این محصول با توجه به تمهیداتی که از ماه‌های گذشته اندیشیده شده به گونه‌ای است که مشکلی برای تامین و توزیع این محصول در ماه رمضان البته در صورت تصویب در ستاد تنظیم بازار وجود ندارد.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۴/۰۷

    دولت تدبير و اميد توليدكنندگان گوشت مرغ را چنان بر زمين زد كه ديگر إز زير فشار بديها نتوانند بلند شوند چون كه سرانه مصرف مرغ را به نصف رسانده و توليد را هم به نصفك جاى دنيا سراغ داريد كه قيمت بازار پايين تر إز قيمت توليد باشد دولت اميد انقدر مقروض شده ايم كه ديگر توان توليد نداريم پس به واردات بپرداز كه براى دوستان هم درامدزا است .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com