ابوظبی، دریچه‌ای تجاری برای گسترش صنعت مرغداری

ابوظبی، دریچه‌ای تجاری برای گسترش صنعت مرغداری

در پی تلاش های شرکت نمایشگاهی «سان صفا» در برگزاری نمایشگاه کیش ایران و برقراری ارتباطات تازه‌ با نمایشگاه‌های جهانی VIV،اینک این شرکت، شما صاحبان صنایع مرغداری، سازندگان تجهیزات، تولیدکنندگان داروهای دامپزشکی، بازرگانان و تجار کالاهای مرتبط به دام و طیور و صادرکنندگان گوشت مرغ و تخم مرغ را به ابوظبی دعوت می‌کند.
نمایشگاه MEA 2016 در ابوظبی (Abu Dhabi) روزهای 16 تا 18 فوریه برابر با 27 تا 29 بهمن ماه 1394 عرصه نوینی برای مبادلات بازرگانی میان صنعت مرغداری کشور ایران با کشورهای مختلف جهان خواهد بود.
شرکت نمایشگاهی «سان صفا» همچنین سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز را از 30 تیر تا 2 مرداد 1394 در مرکز نمایشگاهی بین المللی تبریز و در فضایی بالغ بر 14 هزار متر مربع برگزار خواهد کرد. این رویداد نیز در شمال غرب کشور به عنوان یک رویداد اقتصادی و تجاری تلقی می‌شود که عرصه مبادلات بازرگانی میان بازار کشورهای همجوار و حتی حوزه بالکان را فراهم می‌سازد و خود به کانون دیدارهای تجاری و صادرات فرآورده‌های دام و طیور تبدیل می‌شود.
شرکت «سان‌صفا» با هدف برقراری ارتباطی گسترده، موثر و منطقی میان فعالان صنعت دام و طیور در کارگروهی مرکب از مدیران انجمن جوجه یک روزه، اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، اتحادیه میهن و همچنین شبکه خبری ITPNews و مجله دامپروران، یک کمیته اطلاع رسانی با حضور مجلات دام کشت صنعت، برزگر، دامپروران و ITPNews برای تشریح و توضیح بیشتر اهداف نمایشگاه‌های VIV ابوظبی، VIV کیش ایران و نمایشگاه تبریز مصوب نموده تا عرصه همکاری سازمان یافته‌تری با رسانه های مرتبط ایجاد شود.
همچنین در این کارگروه مصوب گردید،شرکت سان صفا به عنوان دفتر همکاری و نماینده VIV در  ایران با VIV هلند مذاکره و زمینه طرح توانمندی‌های صنعت مرغداری کشور در نمایشگاه VIV ابوظبی فراهم گردد.
به گزارش خبرنگار مجله دامپروران این مذاکره به نتیجه رسیده است و در مراسم افتتاحیه و ایام برگزاری نمایشگاه VIV ابوظبی طی سمیناری یک نماینده از ایران گزارشی از بخش‌های مختلف صنعت به زبان انگلیسی ارائه خواهد کرد.






 

 
کلمات کلیدی viv نمایشگاه ابوظبی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com