اجرای طرح زنجیره یکپارچه سازی تولید مرغ در استان البرز

اجرای طرح زنجیره یکپارچه سازی تولید مرغ در استان البرز
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: به زودی طرح زنجیره یکپارچه سازی تولید مرغ در این استان اجرا خواهد شد.
تورج صارمی اظهار کرد: این طرح به منظور ایجاد تعامل و تعادل در چرخه تولید مرغ از ابتدای تولید تا زمان خرید گوشت مرغ اجرا می‌شود.
وی افزود: اجرای این طرح موجب بهره‌وری بیشتر مراکز تولید مرغ خواهد شد، چرا که تولید‌کنندگان مرغ در این زنجیره به جای رقابت کاذب به همکاری با سایر تولید‌کنندگان ترغیب می‌شوند و این تعامل زمینه افزایش بهره وری را فراهم می‌کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش بهره‌وری‌، این همکاری نقش دلالان را کم رنگ می‌کند که به تبع آن از قیمت نهایی مرغ در بازار کاسته می‌شود.
صارمی ادامه داد: تا‌کنون 45 زنجیره در کشور شناسایی و به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند تا اقدامات لازم در جهت حمایت از آن‌ها صورت گیرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از فعالیت زنجیره یکپارچه سازی تولید مرغ در استان البرز سخن به میان آورد و گفت: اولین زنجیره یکپارچه سازی در نظرآباد به زودی کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم با فراهم کردن امکانات و ارائه تسهیلات بتوانیم تعداد این زنجیره‌ها را در استان افزایش دهیم.
وی در ادامه به تولیدات کشاورزی و دامی استان در سال آینده اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود تولید شیر در استان به 375 هزار تن، ماهی سرد آبی و گرم آبی دو هزار تن، تخم مرغ 94 هزار و 500 تن و تولید گوشت به 30 هزار تن برسد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com