استحکام روابط کشاورزی کانادا با کشورهای هند و چین

استحکام  روابط  کشاورزی  کانادا  با کشورهای هند و چین
وزیر کشاورزی کانادا آقای Gerry Ritz به تازگی سفری موفقیت آمیز به کشورهای هند و چین داشته که منجر به استحکام و توسعۀ روابط بازرگانی دوجانبه می گردد. 
وزیر کشاورزی  کانادا در سومین اجلاس "وزرای اقتصادی آسیا – اقیانوسیه در رابطه با بهداشت و سلامت غذا"  که در پکن برگزار شد در خصوص تجارت آزاد و همکاری های بیوتکنولوژی صحبت کرد . 
در دیدار از هند ، Ritz با چند تن از وزاری تازه منصوب من جمله وزیر کشاورزی آقای Singh ملاقات کرد . این دیدار و آشنایی ها به تقویت موقعیت کانادا به عنوان یکی از شرکای اصلی در مدرنیزه کردن صنعت کشاورزی هند کمک کرد . 
از موفقیت های کانادا در دیدار با هند ، موافقت دوجانبه برای پرورش گاو کانادایی در هند بود . برآورد می شود که طبق این توافق ، صادرات گلۀ گاو کانادایی به هند در طی 3 سال آتی برای تولیدکنندگان و دامداران کانادایی 6 / 9 میلیون (دلار کانادا) سود به دنبال دارد و در عین حال کیفیت ژنتیکی گلۀ گاو هندی را نیز ارتقا می دهد .   
آقای Ritz عنوان کرد : "این سفر منجر به تقویت روابط کشاورزی با کشورهای هند و چین شد که دو تا از بزرگترین کشورهای اقتصادی جهان به حساب می آیند. در واقع کانادا با راه یافتن به بازارهای کشورهای مختلف من جمله منطقۀ رو به رشد آسیا – اقیانوسیه به استحکام روابط تجاری و ایجاد شغل می پردازد." 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com