امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان دامپزشکی و اتحادیه دامداران

امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان دامپزشکی و اتحادیه دامداران
سازمان دامپزشکی کشور و اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران ایران در راستای همکاری و پیشبرد برنامه های فیمابین و مبارزه با بیماری های دامی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
این تفاهم نامه توسط ˈسید محسن دستور ˈرییس سازمان دامپزشکی کشور و ˈسعید سلطانی سروستانی ˈ در محل سازمان دامپزشکی به امضا رسید.
این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری ها در پیشبرد برنامه ها در امور مرابقت و مبارزه با بیماری های دامی، هماهنگی و بهره برداری از ظرفیت های دو طرف برای اعمال امنیت زیستی، هماهنگی و بهره برداری از ظرفیت های سازمان و اتحادیه به منظور اجرای پژوهش های کاربردی ، بررسی میدانی ، همچنین همکاری و تشریک مساعی در مقابله با چالش های موجود و پیش رو منعقد شد.
همچنین مراقبت، بررسی و مبارزه با بیماری های دامی، بهبود وضعیت بهداشتی دامداری ها به ویژه دامداری های صنعتی، ساماندهی میادین دام، کنترل ورود و خروج دام در مرزها و مبادی ورودی و خروجی کشور از جمله مواردی است که در چارچوب همکاری های مشترک این تفاهم نامه ذکر شده است.
براساس گزارش سازمان دامپزشکی کشور، پیگیری پیشبرد مفاد این تفاهم نامه در ستاد به عهده گارگروهی متشکل از دو نفر از نمایدگان سازمان دامپزشکی، دو نفر از نمایندگان اتحادیه خواهد بود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com