برنامه ای برای توزیع گوشت و مرغ ارزان نداریم

برنامه ای برای توزیع گوشت و مرغ ارزان نداریم
در حال حاضر مرغ و گوشت قرمز با نرخ متعادلی در سطح بازار عرضه می شود و ما هیچ برنامه ای برای توزیع ارزان آنها در بازار نداریم.
یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت و تجارت، در گفت و گو با خبرنگار موج با اعلام این مطلب اظهار داشت: قیمت فعلی مرغ و گوشت قرمز متعادل و منطقی است و ما برنامه ای برای عرضه ی ارزانتر آنها در شب عید نداریم.
وی در خصوص تنظیم بازار شب عید گفت: ذخیره سازی و توزیع میوه های شب عید یکی از اقداماتی است که انجام داده ایم و تاکنون ذخیره سازی 5500 تن میوه انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان تهران ادامه داد: 2هزار تن سیب و 3500 تن پرتقال ذخیره سازی کرده ایم، اما؛ هنوز قیمت عرضه ی آنها در بازار مشخص نیست.
صادقی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قیمت میوه های ذخیره سازی شده شب عید چند درصد ارزانتر از نرخ بازار خواهد بود، تصریح کرد: هنوز قیمت دقیق را مشخص نکرده ایم، اما؛ قیمت میوه های ذخیره سازی شده تابعی از نرخ میوه در بازار است.
این مقام مسوول از برگزاری نمایشگاه های عرضه ی مستقیم کالا نیز به عنوان ابزاری برای تنظیم بازار شب عید نام برد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه های عرضه ی مستقیم کالای تهران از 7 تا 17 اسفند و در شهرستان ها تا 25 اسفند برگزار می شود.

 
نظرات شما
  •  

    مجید هاشمی گفت : ۹۲/۱۱/۲۵

    تنها راه حل کنترل قیمت مرغ ساماندهی خرید مرغ زنده یعنی اینکه طرف حساب مرغدار کشتارگاهها باشند نه هر که یک ماشین سبد مرغ داشت مرغ خرید و فروش کند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com