بهبود صنعت مرغداری جهان

بهبود صنعت مرغداری جهان
طبق گزارشات موجود ، به دنبال بهبود وضعیت بازار، تداوم قیمت بالای فراورده های پروتئینی و کاهش بهای دانه های خوراکی و غلات ، چشم انداز صنعت مرغداری جهان بهبود یافته است . 
بر اساس آخرین گزارشات ، انتظار می رود با کاهش بیشتر در بهای غلات از فشار وارده بر روی مرغداران کاسته شود . از سوی دیگر، قیمت بالای گوشت گوساله نیز منجر به تقویت بازار گوشت مرغ شده است.
یکی از تحلیلگران این صنعت اظهار دارد : "علیرغم تفاوت های منطقه ای ، صنعت مرغداری در جهان رو به بهبود و بهتر شدن است . بازارهایی با وضعیت عرضه و تقاضای متعادل نظیر امریکا از این وضعیت سود خواهند برد. از سوی دیگر برخی کشورها مانند روسیه و افریقای جنوبی به دنبال ایجاد یک سری تغییرات زیرساختاری، از عرضۀ بیش از حد کالا متضرر هستند . "     
کُند شدن اقتصاد در برخی از کشورهای مهم  مثل کاهش ارزش پول ژاپن ، و بی ثباتی تقاضا در چین و هنگ کنگ ، تأثیر منفی بر روی حجم معاملات جهانی گذاشته است. در مجموع ، برآورد می گردد یک تغییر موقت در تجارت جهانی از آسیا به سمت خاورمیانه و افریقا در حرکت است.
انتظار می رود اوضاع در بازارهای آسیایی نظیر چین و تایلند ، رو به بهبود باشد اگرچه این امر – به ویژه در چین - بستگی به کنترل انفولانزای طیور دارد. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com