بیش از یک میلیون جوجه‌ریزی در نیمه آذر

بیش از یک میلیون جوجه‌ریزی در نیمه آذر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به تحقق تعهد جوجه‌ریزی در نیمه اول آذر ماه گفت: طی این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۴۹۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

رضا بهراملو در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به آمار جوجه‌ریزی در نیمه اول آذر ماه، اظهار کرد: طی این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۴۹۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این رقم نشان از تحقق صد درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان دارد، افزود: این مهم با تعامل تولیدکنندگان و جهاد کشاورزی میسر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: برنامه هر شهرستان نسبت به میزان جوجه‌ریزی آذر ماه تعیین و ابلاغ شده به طوری که شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، تویسرکان و رزن تحقق بیش از صد درصدی را عملیاتی کردند.

وی میزان جوجه ریزی در ماه‌های اخیر را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی دانست و یادآور شد: اجرای تعهد جوجه‌ریزی برای تامین مطمئن مرغ مورد نیاز شهروندان استان و ارتقای کیفیت تولید مد نظر است. 

بهراملو از برنامه‌ریزی‌های مدون تامین و توزیع مرغ گرم در ماه‌های پایان سال خبر داد و گفت: این مهم با جدیت در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com