تاثیر آمار اشتباه کشاورزی در بالا رفتن قیمت گوشت قرمز

تاثیر آمار اشتباه  کشاورزی در بالا رفتن قیمت گوشت قرمز
وزیر جهاد کشاورزی گفت: آمار دام مازاد را دو میلیون راس می گویند و به همین دلیل اجازه صادرات می‌دهیم اما چند ماه بعد دچار کمبود می‌شویم آمار ها را که بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم دقیق نبوده است.

سید جواد ساداتی نژاد امروز در حاشیه اولین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی 5 اولویت مهم را در برنامه‌های خود دارد، افزود: تامین غذای مردم، کشاورزی قراردادی، اجرای الگوی کشت، ارائه آمار دقیق و سند دار کردن زمین های کشاورزی از برنامه های اصلی است.

آمارهای کشاورزی صحیح نیست
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه آمارها در بخش کشاورزی باید دقیق تر باشد، گفت: آمار درست، برنامه ریزی را هم دقیق تر می کند که مقام معظم رهبری هم به لزوم آمار دقیق تاکید دارند.
ساداتی نژاد افزود: آمار دام مازاد را دو میلیون راس می گویند و به همین دلیل اجازه صادرات می‌دهیم. اما چند ماه بعد دچار کمبود می‌شویم آمار صادرات را که بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم 50 هزار راس دام صادر شده که تعداد زیادی نیست. با بررسی دقیق آمار و اطلاعات به این می رسیم که آمارها دقیق نبوده است. 
 
نظرات شما
  •  

    محسن گفت : ۰۱/۱۲/۱۰

    جناب وزیر عزیز آمار دام کاملا درست بود شما جهت صادرات دیر اقدام کردید وقتی برای دامدار صرف نداشته باشه داغشو زودتر کشتار میکنه شما باید نیمه اول سال صادرات میکردید نه نیمه دوم سال . بعدشم الان تازه دامدار با هزینه هاش داره میخونه

    پاسخ...
  •  

    ناشناس گفت : ۰۱/۱۲/۱۰

    وقتی مبنا اماردام دادن سبوس وکنسانتره باشدهمین میشودعزیزدل برادریکی میگفت ازدلایل سقوط حکومت پهلوی همین امارسازیهای دروغ بوددرحالی که مردم درفلاکت بودنندامارها وصعیت راگل وبلبل نشان میداد،دوسال پیش که کنسانتره رابراساس تعداددام پلاک زده جهت بیمه میدادندطرف میگفت اگرهمینطورپیش بروداگرسطح کره زمین رافقط با امارگوسفندایران پوشش کنیم بازهم فصا کم می اوریم حدیث این موصوع رابخوان عزیزجان دکتروامان ازاین دکترومهندس هاکه حقوق بیت المال رامی گیرندولی بجاکاربیت الحال می کنند

    پاسخ...
  •  

    محمدرضا موحدیان گفت : ۰۱/۱۲/۱۲

    آمار اشتباه نبوده جناب وزیر شما به هیچکس اعتماد نداشتید الا به سپاه و بسیج که همان نیروها برای سرشماری آمدند ولی دیر برای صادرات اقدام کردید و دامداران کل دام مولد اما ضررده را به قیمت یک سوم قیمت واقعی روانهء کشتارگاهها کردند و زمانیکه شما صادرات را آزاد کردید نوشدارو بعد لز مرگ سهراب اگر در زمان آزادسازی نهاده ها صادرات نیز آزاد میشد یک تعادلی در تولید و عرضه ایجاد میگردید و دامدار دام مازاد را با ارز آزاد میفروخت و خوراک آزاد میخرید و تشویق میشد برای تولید بهتر و بالاتر و این دور تسلسل ادامه داشت و اینگونه دام و دامدار نابود نمیشد و الان هم مصرف کننده در فشار و دامدار نیمه جان نبود .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com