تامین علوفه دام عشایرفیروزآباد ، نیازمند 100میلیارد ریال اعتبار است

تامین علوفه دام عشایرفیروزآباد ، نیازمند 100میلیارد ریال اعتبار است
رییس اداره امورعشایرشهرستان فیروزآباد گفت: ادامه حیات دام های عشایراین شهرستان ، در گرو 100 میلیارد ریال اعتبار برای تامین علوفه است.
محمد بیرمی بیان داشت: ازمسوولان جهاد کشاورزی استان فارس وشهرستان فیروزآباد
درخواست می کنیم با توجه به قیمت بالای علوفه دام، برای رفع نیازدام عشایراین شهرستان 200 میلیون ریال تسهیلات به آنان پرداخت شود.
وی افزود: به سبب خشکسالی های متوالی چند سال اخیر و کمبود علوفه ، عشایراین شهرستان ناگزیرند، علوفه مورد نیاز دام های خود را با قیمت بالا تهیه کنند و این امر برای آنها و به ویژه عشایرسیاربسیار دشوار است و از همه مهمتر، خطر تلف شدن ، دام های آنان را تهدید می کند.
بیرمی ، شماردام های عشایر شهرستان فیروزآباد را 290 هزار راس اعلام کرد و اظهار داشت:برای پرداخت تسهیلات تامین علوفه دام به عشایراین شهرستان ، تا کنون چندین درخواست به شورای عشایری استان فارس ارائه شده است لیکن هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده ایم و این درحالی است که برای تداوم اشتغال عشایر، پرداخت این تسهیلات بسیار ضروری و حائز اهمیت است.
وی گفت: عشایرافرادی زحمتکش وبی توقع هستند که درتولید لبنیات ،گوشت قرمز،صنایع دستی واقتصادکشورنقش بسزایی دارند و به همین سبب توجه به نیازهای اساسی آنها بسیارضروری است.
شهرستان فیروزآباد درفاصله 93 کیلومتری جنوب غربی شیرازواقع شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com