تداوم توزیع مطلوب مرغ در نوروز 93 در بازار مصرف آذربایجان‌شرقی

تداوم توزیع مطلوب مرغ در نوروز 93 در بازار مصرف آذربایجان‌شرقی
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در نوروز هر سال، بطور معمول میزان تقاضا برای بسیاری از مواد پروتئینی به خصوص گوشت مرغ و تخم مرغ افزایش می‌یابد و در راستای سیاست‌های تنظیم بازار محصولات کشاورزی، با توجه به برنامه‌ریزی مطلوب در جهت تولید این محصولات هیچ مشکلی در خصوص تأمین گوشت مرغ و تخم‌مرغ بوجود نمی‌آید.
غفور عبدالهی در نشست تنظیم بازار سازمان افزود: قیمت مرغ آماده‌ی طبخ در ایام پایانی سال در بازار مصرف استان ثبات نسبی و مطلوبی دارد.
وی افزود: تلاش مدیران سازمان در راستای حمایت هم‌زمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی، بخصوص محصولات دامی و فرآورده‌های جنبی آن در حال گسترش است و با توجه به 5 میلیون و500 هزار قطعه جوجه‌ریزی طی ماه‌های دی و بهمن امسال روند تولید محصول مرغ در مرغداری‌های استان، روند مثبت و مطلوبی دارد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امسال و با برنامه‌ریزی‌ها و تعاملات لازم با تشکل‌های صنفی بخش دامی، مرغداری‌های سطح این استان در حد مطلوبی نسبت به جوجه‌ریزی اقدام کرده و امید می‌رود مشکلی در عرضه‌ی گوشت مرغ گرم در نوروز 93 نداشته باشیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com