تعطیل شدن یکی از کارگاههای دامداری امریکا

تعطیل شدن یکی از کارگاههای دامداری امریکا
Cargil که از شرکت های بزرگ فراوری گوشت قرمز امریکاست به دلیل کمبود شدید گلۀ گاوی که در نتیجۀ خشکسالی سال های اخیر به وجود آمد از اول فوریه (13 بهمن) کارگاه خود به نام Plainview در تگزاس را تعطیل خواهد کرد . در حدود 2000 نفر در این کارگاه مشغول به کار بودند که طبق اظهارات مقامات شرکت ، همگی آنها تحت حمایت شرکت قرار خواهند گرفت . {tor_sutitle}کلیۀ کارکنان و کارگران این کارگاه تحت حمایت قرار خواهند گرفت و در سایر شعبات Cargil و یا کارگاههای دیگر استخدام خواهند شد{/tor_sutitle}
آقای John Keating مدیر عامل کمپانی Cargil در کانزاس اظهار کرد : "تصمیم گیری مبنی بر تعطیلی شرکت فراوری گوشت Plainview خیلی برای ما سخت و ناراحت کننده بود اما پس از تحلیل کامل موجودی گلۀ گاوی در منطقه مجبور به اتخاذ این تصمیم شدیم . در واقع موجودی گلۀ گاوی ایالات متحد در کمترین رقم از سال 1952 تاکنون است . افزایش بهای نهاده ها که به دنبال خشکسالی طولانی به وجود آمد بر روی این صنعت تأثیر منفی داشت ."
کلیۀ کارکنان و کارگران این کارگاه تحت حمایت قرار خواهند گرفت و در سایر شعبات Cargil و یا کارگاههای دیگر استخدام خواهند شد .
آقای Keating افزود : "با توجه به ظرفیت خوب 4 کارگاه دیگر Cargil در تگزاس و کم شدن تدریجی گله های گاوی منطقه تعطیل شدن Plainview این امکان را برای Cargil فراهم می سازد تا 4 کارگاه دیگر به خوبی به کار خود ادامه داده و ضمن تأمین نیازهای مشتریان به حفظ جایگاه Cargil در ایالات متحد کمک کند . به هر حال Cargil هم توقع ندارد که ظرف یکی دو سال آینده جمعیت گلۀ گاوی امریکا به طرز چشمگیری افزایش یابد . اما تا آنجا که برایمان مقدور بود سعی کردیم تعطیلی این کارگاه را به تعویق بیاندازیم و امید داشتیم که خشکسالی کوتاه گردد اما متأسفانه اینگونه نشد و بهای خوراک دام از همیشه گرانتر شد و گله ها کوچکتر گشتند . اما به هرحال باز هم به آیندۀ صنعت دام امریکا در دراز مدت خوش بین هستیم ."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com