توزیع 30 هزار تن گوشت مرغ در استان تهران

توزیع 30 هزار تن گوشت مرغ در استان تهران
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، 30 هزار تن گوشت مرغ در استان تهران توزیع می شود.
نعمت الله ترکی، اجرای طرح ضیافت رمضان را در سالهای گذشته خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در سطح استان 25 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نظر گرفته شده که 5 نمایشگاه در شهر تهران و 20 نمایشگاه دیگر در شهرستان های استان تهران است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا از 5 تا 14 تیرماه به شهروندان خدمات ارائه می دهند، افزود: علاوه بر 25 نمایشگاه، 160 غرفه نیز در میادین میوه و تره بار برپا می شود که کالاهای اساسی مانند گوشت مرغ، برنج، روغن و گوشت قرمز را با تخفیف 20 درصد به شهروندان ارائه می کند.
این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر 30 هزار تن گوشت مرغ در استان ذخیره شده که با قیمت کیلویی 5500 تومان، گوشت منجمد و ممتاز با کیلویی 16هزار تومان و برنج هر کیلو 2800 تومان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
ترکی از همکاری اصناف و اتحادیه ها در توزیع کالاهای اساسی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه سعی شده که در همه نقاط سطح شهر غرفه یا نمایشگاه وجود داشته باشد تا مردم به آسانی بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.
گفتنی است 25 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان تهران از 5 تیرماه الی 14 تیرماه از ساعت 11 صبح تا 22 شب به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com