توزیع 320 تن گوشت مرغ و قرمز در خراسان جنوبی

توزیع 320 تن گوشت مرغ و قرمز در خراسان جنوبی
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از ذخیره سازی 320 تن گوشت مرغ و قرمز منجمد در سطح استان خبر داد و گفت: این سهمیه مرحله اول استان است و در عرضه کالا در نمایشگاه های ضیافت ویژه ماه رمضان استان محدودیت وجود ندارد.
علیرضا کفاشی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمایشگاه ضیافت ویژه ماه رمضان در پنج شهرستان خراسان جنوبی  با هدف تنظیم بازار برپا می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در شهرستان زیرکوه و بیرجند برپاشده است و در شهرستان های قاینات، طبس ونهبندان تا ابتدای ماه مبارک رمضان برپا می شود.
وی به کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و افزود: دراین نمایشگاه کالاهای اساسی مانند: مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر با قیمت زیر بازار عرضه می شود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: مرحله اول سهمیه استان اختصاص یافته است و درحال پیگیری سهمیه استان در مرحله دوم هستیم که در زمینه تامین کالا در استان محدودیتی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در مرحله اول 240 تن مرغ منجمد و برنج، 80 تن گوشت قرمز و 400 تن شکر به خراسان جنوبی اختصاص یافته است که به دلیل عدم تجمع مردم درنمایشگاه ها دربازار روزهای استان نیز توزیع می شود.
وی افزود: در مرحله اول سهمیه هر شهرستان مشخص و ارسال شده است.
کفاشی یادآور شد: نمایشگاه به مدت یک هفته در استان دایر است که در شهرستان بیرجند از دوم تیرماه آغاز و تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com