توزیع نامحدود گوشت قرمز 16 هزار تومانی و گوشت مرغ 4600 تومانی در تبریز

توزیع نامحدود گوشت قرمز 16 هزار تومانی و گوشت مرغ 4600 تومانی در تبریز
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی از توزیع نامحدود گوشت قرمز 16 هزار تومانی و گوشت مرغ 4 هزار و 600 تومانی در تبریز خبر داد.
رضا خدایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هیچگونه مشکلی برای تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد 4 هزار و 600 تومان به صورت عمده عرضه می‌شود و در فروشگاه‌های عرضه مستقیم به صورت خرده فروشی 4 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه مرغ مازاد بر مصرف آذربایجان‌شرقی در ماه‌های ابتدای سال از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و ذخیره شده است، افزود: هم اکنون همه انبارهای این شرکت ذخیره کافی برای مصرف مرغ ماه مبارک رمضان و ماه‌های آتی را دارد از این رو با توجه به میزان تولید گوشت سفید هیچ مشکلی برای تامین نیاز مصرف کنندگان وجود ندارد و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از قبل، برنامه‌ریزی‌هایی را برای جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان و تولید گوشت بره و گوساله داشته است.
خدایی با بیان اینکه تحویل گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد تنها به واسطه حواله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع می‌شود افزود: برای صدور هر میزان حواله خرید مرغ و گوشت قرمز نیز محدودیتی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: خوشبختانه امسال به لحاظ تامین ذخایر کالاهای اساسی همچون گوشت مرغ و گوشت قرمز در شرایط بسیار خوب و مناسبی بوده و جلوتر از برنامه‌ها هستیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com