توزیع گوشت بسته بندی در مشهد

توزیع گوشت بسته بندی در مشهد
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: توزیع گوشت گوساله که دارای بسته بندی های استاندارد و شکیل است در واحدهای صنفی منتخب فروشندگان گوشت قرمز آغاز شده است.
احمد احدی با اشاره به تثبیت قیمت گوشت در سطح بازار اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز نرخ گوشت افزایش پیدا نکرد، ضمن اینکه کیفیت و قیمت مناسب گوشت رضایت مندی شهروندان و زائرین مرقد امام هشتم(ع) را فراهم آورده است.احدی افزود: بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از 29 اسفند ماه آغاز و تا 12 فروردین ماه ادامه داشت.
وی در پاسخ به سؤالی درباره سلامت گوشت تصریح کرد: کشتارگاه های صنعتی گوشت زیر نظر دامپزشکی استان فعالیت می کنند، بر این اساس به همشهریان توصیه می شود گوشت های ممهور به مهر دامپزشکی را از واحدهای صنفی معتبر تهیه و از خرید گوشت از واحدهای صنفی غیرمجاز که خود اقدام به کشتار دام می کنند، خودداری نمایند.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز مشهد در ادامه گفت: نظارت بر بهداشت واحدهای صنفی از سوی اتحادیه، دامپزشکی و بهداشت محیط به صورت مستمر ادامه دارد.وی وضعیت بهداشتی واحدهای صنفی و سلامت گوشت را بسیار خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: توزیع گوشت گوساله که دارای بسته بندی های استاندارد و شکیل است در واحدهای صنفی منتخب فروشندگان گوشت قرمز آغاز شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com