توزیع گوشت قرمز و مرغ ارزان‌تر از بازار در نمایشگاه بهاره فیروزکوه

توزیع گوشت قرمز و مرغ ارزان‌تر از بازار در نمایشگاه بهاره فیروزکوه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه از توزیع گوشت قرمز و مرغ ارزان‌تر از بازار در نمایشگاه بهاره فیروزکوه خبر داد.
جواد سیاح امروز اظهار کرد: مطابق توافق‌‌های انجام شده با کشتارگاه فیروزکوه، گوشت قرمز با قیمت هر کیلوگرم 22 هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت هر کیلوگرم 25 هزار تومان در نمایشگاه بهاره فیروزکوه عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: مرغ منجمد نیز از فروشندگان مرغ فیروزکوه تامین و با حداقل 200 تومان زیر قیمت بازار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
سیاح افزود: قند هر کیلوگرم 2 هزار و 100 تومان، شکر هر کیلوگرم هزار و 850 تومان، روغن نباتی 5/4 کیلوگرمی هزار تومان زیر قیمت بازار، مواد شوینده حداقل 30 درصد زیر قیمت بازار، آجیل حداقل 20 درصد پایین‌تر از قیمت فروشگاه‌های سطح شهر، انواع کفش با 40 درصد تخفیف، لامپ کم‌مصرف به قیمت در کارخانه، کیسه زباله و دستمال کاغذی با 50 درصد تخفیف، برنج هندی به قیمت روز و کالاهای پوششی فرهنگی نظیر چادر و مقنعه با تخفیف ویژه در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، یک غرفه به صورت رایگان در اختیار بانوان خودسرپرست زیرپوشش بهزیستی قرار داده شده است تا به عرضه و ارائه محصولات خود بپردازند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com