توسعه صنعت بسته بندی فرآورده های خام دامی موجب تأمین سلامت و کیفیت محصول می گردد

توسعه صنعت بسته بندی فرآورده های خام دامی موجب تأمین سلامت و کیفیت محصول می گردد
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در بازدید از چند کارخانه بسته بندی گوشت قرمز و مرغ عنوان نمود: بسته بندی فراورده های خام دامی موجب تأمین سلامت و کیفیت محصول می گردد.
دکتر بهراد زندیه در حاشیه بازدید از کارخانه بسته بندی گوشت قرمز و مرغ عنوان نمود:بسته بندی بهداشتی فراورده های خام دامی نقش بسیار مهمی در تامین بهداشت ،سلامت و کیفیت محصول دارد.
وی همچنین افزایش کیفیت بسته بندی محصولات و فرآورده‌های خام دامی را در بازارهای جهانی از نیازها و اولویت‌های صادراتی دانست.
دکتر زندیه اظهار داشت: احداث کارخانه های بسته بندی گوشت قرمز و سایر فراورده های خام دامی علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی ، یک عامل محافظ و نگهداری‌کننده است که مواد غذایی را در برابر صدمات فیزیکی محافظت کرده و از آلودگی آنها طی حمل‌ونقل، نگهداری و توزیع جلوگیری می‌نماید.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت مطلوب کارخانجات بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی و تولید خوراک دام و طیور استان افزود: این وضعیت مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان، همت مسئولان فنی و بهداشتی دامپزشکی و اراده مدیران این واحدها است و در حال حاضر 15 واحد بسته‌بندی فرآورده خام دامی و 20 کارخانه خوراک دام و طیور،آبزیان دارای پروانه بهداشتی دامپزشکی و تحت نظارت این اداره کل مشغول فعالیت هستند.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان ساخت در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام توان از سرمایه گذاری در بخش دامپزشکی حمایت خواهیم نمود.
افزودنی است: در این بازدیدها مدیرکل دامپزشکی استان به بررسی مشکلات مسئولان فنی و مدیران این واحدها پرداخته و دستورات مقتضی را برای حل مشکلات را صادر کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com