تولید بیش از 22 هزارتن دان پلت طیور در قائم شهر

تولید بیش از 22 هزارتن دان پلت طیور در قائم شهر
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از تولید بیش از 22 هزار تن دان پلت طیور در کارخانه دان طیور شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران این شهرستان خبر داد.
فرزین فرهادی گفت: در راستای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی، کارخانه تولید دان شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران در اسفند ماه سال گذشته با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با هدف کارآفرینی و تولید ارزان و سالم در واحدهای مرغ گوشتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
وی با بیان این که این کارخانه با دو خط تولید به ظرفیت هر ساعت 6 تن فعالیت و ارائه خدمات می کند افزود: بیشترین هزینه در قیمت تمام شده گوشت مرغ، هزینه های مصرفی هستند که در این راستا این شرکت جهت کاهش هزینه تولید، با سرمایه گذاری بیش از 5 میلیارد ریالی اقدام به ساخت این کارخانه کرد.
او با بیان این که مقدار تولید دان پلت طیور در این کارخانه بیش از 22 هزار تن است خاطرنشان ساخت: تشکل ها در اقتصادی نمودن تولید و اشتغال زایی نقش بسیار مهمی را در بخش کشاورزی ایفا می کنند.
وی افزود: این مهم با ایجاد زنجیره تولید و برند مشخص در یک خط سیر اقتصادی و با مدیریت صحیح محقق می شود.
فرهادی در پایان با اشاره به این که نگاه مسوولان نسبت به تشکل ها مثبت بوده، از آنان درخواست کرد، ظرفیت سازی مناسب با دیدگاه صادراتی و با برند معتبر برای این شرکت از سوی مسوولان و دست اندرکاران ذی ربط صورت گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com