تولید زنجیره ای مرغ ؛ اولویت صنعت مرغداری کشور

تولید زنجیره ای مرغ ؛ اولویت صنعت مرغداری کشور
گسترش تولید زنجیره ای مرغ از اولویت های اصلی صنعت مرغداری کشور است.
وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از یک واحد زنجیره تولید مرغ گلستان گفت تولید مرغ در زنجیره ها ، سبب می شود مرغداران از نوسان قیمت مرغ ضرر نکنند و با مدیریت یکپارچه می توان میزان استفاده دان به تولید گوشت مرغ را کاهش داد.
حجتی افزود در زنجیره تولید مرغ برخی تولیدکنندگان با استفاده یک کیلو و 300 گرم دان یک کیلو گرم گوشت مرغ تولید کردند در صورتی که این میزان در مرغداری های معمول تولید یک کیلوگرم گوشت به ازای دو کیلو و 200 گرم دان است.
وی افزود :30 درصد از تولیدکنندگان مرغ در گلستان ، مرغ های خود را در قالب زنجیره تولید می کنند که مقام نخست در کشور را دارند.
حجتی افزود : در کشور 10 درصد تولید کنندگان، در زنجیره ها مرغ تولید می کنند.
حجتی همراه با رییس جمهور و شماری دیگر از وزرا و معاونان از دیروز به گلستان سفر کرده است.

 
نظرات شما
  •  

    اهوازی گفت : ۹۳/۰۹/۱۳

    10 درصد در زنجیره تولید یعنی شکست طرح آقا ی وزیر

    پاسخ...
  •  

    دکتر گفت : ۹۳/۰۹/۱۳

    از طرف من بهش بگین وقتی تخصص وزیر مرتبط با حیطه کاریش نباشه از این بهتر نمیشه انتظار داشت! آقای وزیر با سواد برو کتالوگ راس 2014 رو نگاه کن یا 1.3 ضریب تبدیل شما مال 23 روزگیست یا بغل دستیات دارن بهت اشتباه میگن یا خبر ذکر شده اشتباهه، و ما ادرک مشاور.

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۳/۰۹/۱۳

    جناب آقای وزیر میشه بفر مایید نژاد اون مرغی که چنین ضریب تبدیلی داده چی بوده چون نژاد های موجود کشور به هیچ عنوان چنین عملکردی ندارند وقتی یکی به جز تخصصش مسئولیت قبول کنه همین طور هم اظهار نظر میکنه

    پاسخ...
  •  

    مرغدار بی سواد گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    خدا به داد این صنعت برسه با این وزیر فرهیخته و دانشمند !!!!!!!!!!!!!
    بخدا با خوندن این مطلب و گفته ایشون جگرم سوخت

    پاسخ...
  •  

    شاهرخ صادقی - ارشد تغذیه طیور گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    من متوجه نشدم ایشون در مورد چه سویه ای صحبت کردن ؛ اگر سویه پرورشی راس 308 هست که کاتولوگ 2014 آن در سن هفته سوم به این ضریب تبدیل میرسیم و اختلاف بین مابقی سویه ها در حد 1 روز هست ؛در ضمن این آمار و عدد و رقم به این واضحی اینطور جابجا میشن آیا در مورد نوسان قیمت و.... میشه به صحبت های عالیرتبه ترین فرد مسول در کشور اعتماد کرد؟

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    سید رحیم حسینی گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    اخه چرا باید در زنجیره ظریب تبدیل پایین بیاد

    کاش اقای وزیر توضیح می داد ولی اگر می دونست ظریب تبدیل چی هست انرا بکار می برد در گفته هاش

    پاسخ...
  •  

    مشایخی فارغ التحصیل مهندسی کشاورزی گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    مگه میشه ضریب 1/3 خدا اخر عاقبت هممونا بخیر کنه چه متخصصایی تو این مملکت کار میکنن چرا نمایندههای مجلس این وزیر را استیضاح نمی کنند ؟!!!تا کی منتظر منطقی شدن وثبات نسبی قیمت مرغ باشیم ما که تعطیلش کردیم و با ده ها میلیون ضرر تو خونه نشستیم خدا به داد اونایی برسه که توی تاریکی حرکت میکنن مرغدارا واقعا مظلوم واقع شدن امید وارم اعتراض ما به گوش بقیه برسه و برای این تولید کار اساسی بکنند حتما کامنت بنده را بگذارید.

    پاسخ...
  •  

    حسن محمدی گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    در دنیا با پیشرفته ترین تجهیرات چنین ضریب تبدیلی وجود ندارد.اقای وزیر باا این اطلاعاتی که داره' صنعت مرغداری فلجتر وذلیلتر از این هم خواهد شد.

    پاسخ...
  •  

    حسن محمدی گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    در دنیا با پیشرفته ترین تجهیرات چنین ضریب تبدیلی وجود ندارد.اقای وزیر باا این اطلاعاتی که داره' صنعت مرغداری فلجتر وذلیلتر از این هم خواهد شد.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    حسنعلی گفت : ۹۳/۰۹/۱۵

    باسلام اقای وزیر گذارشات داده شده به شما در خصوص ضریب تبدیل1.3 کذب است بادادن اطلاعات غلط دارند آبروی شماومسولین نظام رامیبرند

    پاسخ...
  •  

    kamran گفت : ۹۳/۰۹/۱۶

    با خوندن این مطلب یاد انگلیس حرف زدن علی ابادی افتادم.ممنون که موجبات شادی ما رو فراهم میکنید

    پاسخ...
  •  

    کارشناس مرغدار گفت : ۹۳/۰۹/۱۶

    ضریب تبدیل1/3؟آقای وزیر از خواب خرگوشی بیدار شو.دارن شمارو به بازی میگیرن.ضریب تبدیل چه ربطی به زنجیره داره؟

    پاسخ...
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۹/۱۶

    البته جناب وزير درست گفته چون ان مرغ با اين ضريب تبديل يك عدد بيشتر نبوده كه مرغ بيچاره مدتى قبل إز مرگ دوچاره عارضه يوبوست شده بود تا بيچاره مرد

    پاسخ...
  •  

    دکتر قاسم زاده گفت : ۹۳/۰۹/۱۷

    بی سواد و بی اطلاع خطاب کردن وزیر بدون دقت در حرفهایشان بی انصافی است. البته من سیاستهای اقتصادی و مدیریتی ایشان را تایید نمیکنم و در بلایی که سر صنعت آمده ایشان را صد در صد مقصر میدانم ولی ضریب تبدیل 1.3 در وزن یک کیلوگرمی مرغ زنده امکان پذیر است. مسئله این است که ما هیچوقت مرغ زنده یک کیلوگرمی ذبح نمیکنیم. ضریب تبدیل 1.5 در وزن زنده 1600 که وزن قابل کشتار ایران است نیز دور از انتظار نیست. البته به شرطی که دوره پرورش در سازمان دامپزشکی 70 روز تعریف نشود و سالانه اجازه 8 بار جوجه ریزی داده شود.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    رضا گفت : ۹۳/۰۹/۱۷

    ازاین بدترشم دیدم رییس جهاد یکی ازشهرستانها توجلسه عمومی مرغدارا فرمودند برای اینکه سوخت کمتری مصرف کنید توسالن جوجه کمتر بریزید شمامگه نمی دانید انتخاب وزیر یامدیر برمبنای عقل وشعور نیست

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    بهروز شيرازي گفت : ۹۳/۱۱/۰۸

    آفرين .نظرات خوبي داديد.بابا اين مرغدارها آماده هستند صنعت روبالا بكشند ولي اين مسوولين هستند كه اماده نيستند والبته شبكه مافيايي واردات كه كل وزارتخانه رو با يك چك ميخرند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com