تولیدات مرغداری چین در سال 2015 میلادی ثابت برآورد می گردد !

تولیدات مرغداری چین در سال 2015 میلادی ثابت برآورد می گردد !
به گزارش شبکۀ خبررسانی کشاورزی جهان از وزارت کشاورزی امریکا، کاهش مصرف و بالا بودن بهای خوراک طیور منجر به رکود و افت در تولیدات مرغ گوشتی چین شده است . 
برآورد تولیدات گوشت مرغ این کشور با 13 میلیون تن ثابت بوده است ؛اما کاهش مصرف گوشت مرغ و احتمال بالا بودن بیسابقۀ قیمت خوراک در سال 2015 میلادی ، مانع رشد در تولیدات گوشت مرغ این کشور شده است . علاوه بر این شیوع انفولانزای طیور نیز منجر به وارد کردن خسارات بیشتر به صنعت مرغداری این کشور شد . 
در حالیکه تقاضا برای سایر گوشت ها در چین رو به رشد است برآورد مصرف گوشت مرغ در سال 2015 میلادی با 8 / 12 متریک تن تقریبا ثابت بوده است . اگرچه قیمت بالای گوشت گوساله منجر به روی آوردن مصرف کنندگان به گوشت مرغ و طیور شده اما از سوی دیگر، پایین بودن قیمت گوشت خوک نیز مصرف گوشت طیور را در این کشور پایین می آورد. 
به دنبال افزایش واردات از برزیل، مجموع واردات در سال 2014 میلادی با یک افزایش جزئی به 240 هزار تن رسید که انتظار می رود این رقم با 2 درصد کاهش در سال 2015 میلادی به 235 هزار تن برسد . 
به دنبال تقاضا از سوی ژاپن، صادرات چین در سال 2014به 440 هزار تن می رسد و در خصوص سال بعد به دنبال افزایش تقاضا در بازار کشورهایی نظیر مالزی انتظار می رود با 5 درصد رشد به 460 هزار تن برسد. 
صنعت گوشت مرغ چین بسیار تمایل دارد که به بازار روسیه نیز دسترسی یابد . 

   

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com