جلوگیری از خروج دام برای متعادل کردن قیمت گوشت در زنجان

جلوگیری از خروج دام برای متعادل کردن قیمت گوشت در زنجان
استاندار زنجان بر ضرورت انجام کار کارشناسی برای کنترل بازار دام زنده به ویژه دام سنگین تاکید کرد و گفت: اگر لازم شد باید جلوی خروج این نوع دام از استان برای متعادل کردن قیمت آن گرفته شود.
محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به تاثیرگذاری مناسبت‌ها بر روی قیمت‌های کالاها اظهار داشت: باید روند امور بازار مدیریت شود تا نیازهای مردم تحت تاثیر این جریانات قرار نگیرد.
وی با اشاره به لزوم کنترل جدی بازار افزود: این کار باید توسط ارگان‌های ذیربط از جمله مجمع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شود.
استاندار زنجان به گزارش‌های موجود در مورد موجودی انبارها اشاره کرد و گفت: یقین دارم انبارهای وجود دارد که کسی از وجود آنها خبر ندارد و برای کشف آنها باید اقدامات لازم انجام شود.
وی با بیان اینکه افزایش نرخ برخی کالاها کشوری است و نمی‌توان برای آن کاری انجام داد، اضافه کرد: برخی امور که مربوط به استان است را می‌توان کنترل کرد.
رئوفی‌نژاد تاکید کرد: روند قیمت همه کالاها باید پیگیری و کنترل شود چرا که شرایط اینگونه ایجاب می‌کند.
وی وضع موجود را تا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ادامه‌دار دانست و افزود: فشارها از بیرون و تمایل برخی در داخل کشور موجب حساسیت اوضاع شده است.
استاندار زنجان با اشاره به دیر برگزار شدن جلسه تنظیم بازار تاکید کرد: این جلسه هر دو هفته یکبار باید برگزار شود.
در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل بازار از جمله قیمت گوشت تصریح کرد: با کار کارشناسی انجام شده قیمت گوشت در حدود 4 هزار تومان کاهش یافته است.
فیروز احمدی به مقاومت‌های موجود در بین قصاب‌ها در مورد قیمت گوشت اشاره و تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده با حضور نمایندگان اتحادیه قصاب‌ها و کار کارشناسی انجام شده است.
وی تقویت کارخانه‌های بسته بندی را برای کنترل بازار یکی از راه‌حل‌های مقابله با افراد سود جو دانست و گفت: در مرحله فعلی نقش بازرسان مهم‌تر از قبل شده است چرا که باید مجری تصمیمات باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com