جوجه‌ریزی ۱۲ میلیون قطعه‌ای در مازندران در نخستین ماه پاییز

جوجه‌ریزی ۱۲ میلیون قطعه‌ای در مازندران در نخستین ماه پاییز

مازندران معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از جوجه ریزی ۱۱ میلیون و ۹۴۴ هزار قطعه ای در مرغداری های گوشتی استان طی مهرماه امسال خبر داد.

مسعود احمدی حاجی، درباره تولید جوجه درجه یک کارخانجات جوجه کشی، مزارع مرغ مادر گوشتی، جوجه ریزی مزارع مرغ مادر و مرغ گوشتی استان مازندران در سامانه سماصط، اظهار کرد: مهرماه امسال ۱۱ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۵۰ قطعه جوجه ریزی در مرغداری های گوشتی مازندران انجام شد.

وی تعداد جوجه گوشتی تولیدی کارخانجات جوجه کشی استان را ۴۲ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۱۱ قطعه و جوجه گوشتی تولیدی مزارع مرغ مادر گوشتی را ۲۸ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۲۹۰ قطعه اعلام و تصریح کرد: ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۲۵ قطعه از جوجه ریزی های انجام شده در مهر ماه امسال از نژاد آپلاس، ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۳۰ قطعه از نژاد آرین، ۵ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۶۳۵ قطعه از نژاد راس و یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۴۶۰ قطعه از نژاد کاب بود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به جوجه ریزی ۱۱ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۵۰ قطعه ای در مزارع مرغ گوشتی و جوجه ریزی ۱۳۸ هزار و ۸۷۰ قطعه ای در مزارع مرغ مادر گوشتی استان در مهرماه امسال پیش بینی کرد: با این تعداد جوجه ریزی، ۲۱ هزار و ۹۹۰ تن گوشت مرغ تولید و به بازار مصرف عرضه شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com