خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی در بازار مازندران نیست

خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی در بازار مازندران نیست
رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران با بیان اینکه هنوز خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی به مازندران نیست، گفت: نزدیک به یک ماه است که قول بازشدن پای تخم‌مرغ وارداتی با قیمت دولتی به فعالان این صنف داده شده است، اما تاکنون خبری نشده است.
کامران هاشمی از افزایش 150 تومانی قیمت مرغ به‌ازای هرکیلو در بازار مازندران خبر داد.
وی افزود: قیمت توزیع مرغ در بازار امروز 7 هزار تومان و قیمت مصرف‌کننده در واحدهای عرضه با احتساب سود 10 درصدی، 7 هزار و 700 تومان به‌ازای هر کیلوگرم است.
رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران درخصوص وضعیت بازار تخم‌مرغ اظهار کرد: قیمت حال حاضر هر شانه تخم‌مرغ در بازار 16 هزار و 500 الی 17 هزار تومان و قیمت هر دانه آن، 600 تومان است.
این مسئول با بیان اینکه هنوز خبری از تخم‌مرغ‌های وارداتی به مازندران نیست، خاطرنشان کرد: نزدیک به یک ماه است که قول بازشدن پای تخم‌مرغ وارداتی با قیمت دولتی به فعالان این صنف داده شده است، اما تاکنون خبری نشده است.
هاشمی در پایان گفت: طی هفته‌های اخیر، همکاران ما بارها مورد جریمه نقدی دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته‌اند و در اعتراض آنان به این جریمه‌ها به آن‌ها پاسخ داده شده است که با این قیمت تخم‌مرغ نخرید تا مجبور به توزیع شوید، تعداد قابل توجهی از همکاران ما اجبارا و به‌دلیل تکرار چندین باره جریمه از سوی این دستگاه‌ها، از اقدام به خرید و فروش تخم‌مرغ خودداری کرده‌اند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com