ذخیره‌سازی ۲۴۰۰ تن گوشت مرغ و قرمز در استان بوشهر

ذخیره‌سازی ۲۴۰۰ تن گوشت مرغ و قرمز در استان بوشهر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: دو هزار تن گوشت مرغ و ۴۰۰ تن گوشت قرمز در استان بوشهر برای ارائه به شهروندان ذخیره سازی شده است.
عباس تابش در بوشهر با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ضیافت در شهر بوشهر راه‌اندازی شده، اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور تامین کالاهای اساسی مردم روزه‌دار بوشهر در فروشگاه رفاه وبازارچه شیلات راه‌اندازی شده است.
وی اقلام عرضه شده در نمایشگاه را شامل انواع مواد غذایی اعلام کرد و افزود: این کالاها شامل گوشت قرمز، مرغ،  تخم‌مرغ، خرما، انواع شیرینی‌جات، لبنیات، ماهی، برنج، حبوبات، روغن، قند و شکر است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربا بیان اینکه نمایشگاههای ضیافت در شهرستانهای استان بوشهر با هماهنگی فرمانداران راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: اکنون دو هزار تن گوشت مرغ و 400 تن گوشت قرمز در استان بوشهر برای ارائه به شهروندان ذخیره سازی شده و این در حالی است که شکر، قند، تخم مرغ و روغن به اندازه کافی دراستان بوشهر ذخیره سازی شده که به نیاز فروشگاهها ونمایشگاهها تامین می‌شود.
تابش با بیان اینکه بیشترعرضه کنندگان این محصولات صاحبان واحدهای عمده فروشی و پخش کننده مواد غذایی  استان بوشهر است تصریح کرد:  کالاهای ارائه شده در نمایشگاههای طرح ضیافت و 150 فروشگاه تعیین شده در استان بین 10 تا 20 درصد نسبت به قیمت بازار تخفیف دارد.
وی با بیان اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ازروند برگزاری نمایشگاه و کالاهای عرضه شده نظارت می‌کنند گفت: این تمهیدات برای مقابله با تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی ، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب برای خریدار انجام می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com