ذخیره‌سازی، اهرم مهار کاهش قیمت مرغ

ذخیره‌سازی، اهرم مهار کاهش قیمت مرغ
دبیر انجمن ملی طیور نیز درباره کاهش قیمت مرغ در روزهای آینده گفت: با وجود آنکه قیمت مرغ در آستانه ایام نوروز به بالاترین حد خود رسیده بود، اما در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که با کاهش تقاضا، قیمت این محصول پروتئینی رو به نزول است.
سعید اصغری‌فرد افزود: به‌عنوان راهکاری کوتاه‌مدت، اقدام به‌موقع شرکت پشتیبانی امور دام می‌تواند اثربخش باشد، اما باید فکری اساسی به حال تولید خطی داشته باشیم تا برنامه مدونی بتوان تدوین کرد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره حدود 90 هزار تن دارد و از روز گذشته نیز شروع به خرید و ذخیره‌سازی مرغ مازاد بازار کرده است؛ این اقدام می‌تواند تا حدی جلوی ضرر و زیان مرغداران را بگیرد.
اصغری‌فرد تصریح کرد: استفاده از طرح زنجیره تولید و ورود مستقیم بخش خصوصی در تولید و سایر اقدامات می‌تواند بازار را به خودی خود کنترل کند
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۱/۲۰

    با سلام.آقای دبیر انجمن طیور. چرا به اشتباه کاهش تقاضا را دلیل پایین آمدن بیش از حد قیمت مرغ اعلام میکنید !به گفته خوشان 60 هزار تن مرغ 5100 تومانی به بازار مصرف تزریق شده ومردم و مصرف کنندگان یخچالها رو پر کردنداز مرغ ارزان! دست پشتیبان تولید ! درد نکنه ... خواهشن نظر سنجی راجب عملکرد پشتیبانی در سایت بزارید.. با تشکر

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۴/۰۱/۲۱

    الکی میگه

    پاسخ...
  •  

    حسین ایزدیار از سار ی گفت : ۹۴/۰۱/۲۵

    جناب اقای اصغری شما که می فرمایید تولید خطی است به امار جوجه ریزی اجداد نگاه کنید دیماه 93 جوجه ریزی اجداد 762000 واسفند 93 جوجه ریزی اجداد 999000 قطعه این نوسان 33 درصدی برای چیست ایا در 9 ماه بعد تولید جوجه را افزایش نمی دهد و به همین نسبت تولید مرغ افزایش نمی یابد ؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com