روسیه چهارمین تولید کننده بزرگ گوشت مرغ در جهان

روسیه چهارمین تولید کننده بزرگ گوشت مرغ در جهان
ولادیمیر فیسین ،وزیر کشاورزی روسیه، در کنفرانس Agroinvestor اعلام کرد : با تولید سالانه 3.5 میلیون تن گوشت مرغ در سال 2013 میلادی ، روسیه جایگاه چهارمین کشور تولید کننده بزرگ جهان را از آن خود کرده است.
به گفته وی روسیه هنوز هم دارای پتانسیل زیادی برای رشد بیشتر است و اکنون میزان تولید گوشت مرغ بر اساس وزن زنده در سال ۲۰۱۳ به1 / 5 میلیون تن رسید که 50 درصد از کل تولیدات گوشتی این کشور را تشکیل داده است و جوجه گوشتی بزرگ‌ترین سهم را از این میزان تولید دارد.
از سوی دیگر در حال حاضر سهم واردات گوشت مرغ به روسیه تنها ۱۰ درصد برآورد شده است.
او گفت تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد روبل (۹ میلیارد دلار) برای توسعه صنعت گوشت مرغ روسیه در سال‌های اخیر سرمایه گذاری شده و به مدرنیزه کردن و بازسازی بیش از ۴۰۰ شرکت و مرغداری کمک شده است.
در حال حاضر برنامه دولت برروی حذف یارانه ها معطوف شده و در حال برنامه ریزی برای توسعه یک شبکه ای که تنها محصولات داخلی را عرضه کنند تا جایگزین واردات در بازار داخلی شود. 
علاوه بر این ایجاد مراکز ژنتیکی برای پرورش مرغ  در داخل کشور برای جلوگیری از واردات محصولات لازم است.

 
نظرات شما
  •  

    مهندس رضا مسبوقی گفت : ۹۷/۰۱/۲۸

    دروود و عرض ادب احتراما به استحضار میرسانم این جانب رضا مسبوقی کارشناس علوم دام بوده و به مدت 15 سال سابقه مدیریت فارمهای مرغداریدر ایران را دارم و تمایل بسیار زیادی برای فعالیت در این زمینه در کشور روسیه را دارم حال از آن شرکت محترم خواهشمندم در صورت امکان همکاری لازم در این زمینه را فراهم نمایید با تشسکر رضا مسبوقی

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com