روند کاهش قیمت گوشت مرغ در استان سمنان/ ۴ هزار تن گوشت مرغ مازاد

روند کاهش قیمت گوشت مرغ در استان سمنان/ ۴ هزار تن گوشت مرغ مازاد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه روند کاهش قیمت گوشت مرغ ادامه دارد گفت: در ماه جاری چهار هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان برای عرضه به بازار استان های همجوار وجود دارد.
سید حسن میر عماد صبح یکشنبه در جلسه کمیته اجرائی تنظیم بازار با حضور اعضاء و با دستور کار، بررسی آخرین وضعیت میوه شب عید، وضعیت بازار مرغ، اجرای طرح فروش فوق العاده استان سمنان در محل سازمان جهاد کشاورزی، از وجود بیش از دو میلیون قطعه مرغ زنده برای کشتار در ماه جاری خبر داد و افزود: برآورد می شود حدود پنج هزار تن گوشت مرغ از استان به بازار مصرف عرضه شود.
وی گفت: با توجه به نیاز متوسط روزانه استان به ۳۵ - ۳۰ تن گوشت مرغ، حدود چهار هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز استان وجود دارد که از استان خارج می شود.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان نیز در این نشست، ورود کارگروه تنظیم بازار در شرایط خاص و در جاهایی که گاها دارای حساسیت و مشکل ساز است را ضروری دانست.
علی اکبر صیادجو رئیس اتاق اصناف استان سمنان نیز از آغاز بکار طرح فروش فوق العاده استان در ۶۰۰ واحد صنفی خبر داد افزود: این واحدها با سود پنج الی هشت درصد تا پایان سال کار عرضه مایحتاج عمومی را انجام می دهند.
در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر در خصوص بازار مرغ و با توجه به روند کاهش قیمت مرغ زنده در روزهای اخیر مقرر شد: گوشت مرغ گرم آماده طبخ در استان بین ۷۲ هزار الی ۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال به دست مصرف کننده برسد.
همچنین با کاهش قیمت مرغ منجمد نیز از سوی اعضاء مقرر شد، مرغ منجمد نیز در استان با قیمت ۵۵ هزار و ۵۰۰ ریال به دست مصرف کنندگان برسد.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com