سازمان حمایت مخالف مرغ 7000 تومانی است

سازمان حمایت مخالف مرغ 7000 تومانی است
رئیس سازمان صنعت استان تهران با تأکید بر اینکه سازمان حمایت مخالف قیمت مرغ هر کیلوگرم 7000 تومان است گفت: از دیدگاه کارشناسی قیمت مرغ باید بین 6500 تا 6800 باشد.
یدالله صادقی قیمت امروز مرغ در میدان بهمن تهران را 6400 تومان و در سطح شهر 6700 تا 6800 تومان اعلام کرد.
وی در واکنش به این سؤال که رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی معتقد است کف قیمت مرغ باید 8000 تومان باشد، گفت: نهادهای تخصصی و وزارت جهاد به دنبال آن هستند تا قیمت هر کیلوگرم مرغ 7000 تومان باشد اما سازمان حمایت با این قیمت مخالفت کرده است لذا بحثی که آقای یوسفی مطرح کرده‌اند مورد تأیید من نیست و به نظرم قیمت کارشناسی نیست.
رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: در حال حاضر یک کمیته در بازرگانی داخلی وزارت صنعت تشکیل شده و در خصوص قیمت مرغ بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.
صادقی افزود: شرایط عرضه و تقاضا و همچنین روند جوجه‌ریزی در شرایط نرمال و متعادلی قرار دارد، لذا معنا ندارد که در خصوص افزایش قیمت مرغ مباحثی مطرح شود.
وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در درب کشتارگاه 4500 تا 4700 تومان است لذا از دیدگاه کارشناسی باید قیمت گوشت مرغ گرم باید 6500 تا 6800 تومان در هر کیلوگرم باشد.

 
نظرات شما
  •  

    علی اسدالهی گفت : ۹۲/۰۷/۲۸

    جناب مهندس.قیمت مرغ زنده در خیلی اوقات هیچ نسبتی با قیمتتمامشدهمرغ ندارد لذا با قیمت یک روز مرغ زنده برای مرغقیمت تثبیت نکنید چون ممکناست فرداش قیمت دیگری داشته باشد . لا اقل میانگین قیمت بگیرید یا قیمت تمام شده به اضافه سود را قیمت پایه قرار دهید. یادتان باشد که به محض اینکه پرورش مرغ برای ما مرغداران بهصرفه نباشه مرغداری قفل خواهد شد تا به قیمت مناسببرسد.

    پاسخ...
  •  

    بهبهان گفت : ۹۲/۰۷/۲۸

    به نظر من کا رشناسان وزارت صنعت زرت 700 تومانی وسویا 1000 تومانی در نظر دارند ومرغ خریداری می کنند یا اینکه مرغ رایگان نصیبش می شود بگو خواب دیدی خیر است مرغداران هم مرغداریهایشان را تبدیل می کنند به با شگاه عروسی انوقت بگرد تا بگردیم اینهم از دولت تدبیر وامید باید بگردیم دنبال دولت احمدی

    پاسخ...
  •  

    رضا فرید گفت : ۹۲/۰۷/۲۸

    اقای مهندس ...شما وتمام زیر مجموعه وبالا مجموعه دولت نیرنگ وامید تا سه هفته پیش هم اعلام میکردید که قیمت نهاده ها تا اخر سال 92 بر اساس نرخ 1226 به مرغداران داده میشود و باعث فریب وترغیب مرغداران شدید وحالا بطور کل خود را به فراموشی زده ایدلااقل اگر منافعتان در خطر نیست بمن پاسخ دهید که چرا سویای 48سنتی بقیمت دلار4000 تومانی بدست مرغداران میرسد خدا پدر دولت احمدی نزاد را بیامرزد اگر حرفی میزد انجامش میداد .

    پاسخ...
  •  

    علی اسدالهی گفت : ۹۲/۰۷/۲۸

    حالا که سازمان حمایت فقط از مصرف کننده باقیمت کیلویی 7 تومن مخالف هست زحمت بکشد خودش تولید کند. به محض اینکه قیمت بیاد پایین و برای ما نصرفد ما هم جوجه نمی ریزیم. و یهراست می رویم سراغ دلالی و مشاغل کاذب

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۷/۲۸

    بجای قیمت گذاری اجازه بدهید عرضه وتقاضا خودش قیمت گذاری میکند . مگر گوشت وحبوبات وروغن وسایر اقلام را شما قیمت گذاری میکنید.تا کی میخواهید این سیکل معیوب 30ساله را ادامه دهید.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار کرمانی گفت : ۹۲/۰۷/۲۹

    متاسفانه توی این ...همه شدن کارشناس بگو توی که سر از کار مرغ و مرغداری در نمیاری چکارت به اظهار و نظر درباره قیمت مرغ .

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۰۷/۲۹

    به نظر من هر چه سریعتر برای این کارشناس کاردان محافظ لحاظ شود تا مبادا اون ور آبی ها به فکر دزدیدن ایشان بیافتند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com