سال 2014 و موضوعات مطرح شده در صنعت مرغداری

سال 2014 و موضوعات مطرح شده در صنعت مرغداری
سال میلادی 2015 تنها چند روزیست که آغاز شده در اینجا بد نیست مرور مختصری بر روی مسائلی که صنعت مرغداری را در سال 2014 به خود مشغول کرد، داشته باشیم . 
موضوع "استفاده از حشرات در خوراک" از موضوعاتی بود که طول سال گذشته در صنعت مرغداری مطرح بود و در این خصوص کنفرانس بین المللی بزرگی نیز برگزار شد و عدۀ کثیری در این کنفرانس حضور بهم رساندند. مذاکرات بسیاری در این رابطه انجام شد تا حشرات بعنوان خوراک در جیرۀ حیوانات راه پیدا کنند ؛ هنوز اتحادیۀ اروپا این اقدام را مجاز ندانسته اما احتمالاً در سال 2015 میلادی ، حشرات به جیرۀ خوراک دام و طیور راه یابند. 
سال 2014 میلادی اطلاعات گسترده ای پیرامون وضعیت آلودگیهای مربوط به میکوتوکسین در جهان در اختیار قرار داد. در همین رابطه سال گذشته، "انجمن جهانی میکوتوکسین" در وین اتریش برگزار گردید که مورد استقبال واقع شد. 
"افزودنیها و آنتی بیوتیک ها" از موضوعات مطرح شدۀ دیگر در سال گذشته بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. موضوعات و عناوین خبری نظیر : مکمل های خوراک با مزایای پنهان، با عنوان کردن اینکه افزودنیهای خوراکی رایج و متداول – نظیر آنزیم ها – تأثیر بسزایی بر روی سلامتی و تقویت رشد خواهد داشت بنابراین حذف آنتی بیوتیک چه عواقبی به دنبال خواهد داشت همچنان از موضوعات و عناوین مهم بین الملل است. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com