شایعه پراکنی ها در خصوص متیونین دگوسا صحت ندارد

شایعه پراکنی ها در خصوص متیونین دگوسا صحت ندارد
چندی است که یکی از فروشنده های متیونین، بنا به دلایل نامعلومی در حال ارسال پیامک هایی مختلف با محتوی تقلبی بودن متیونین های شرکت دگوسا در بین عاملین فروش و خریداران عمده می باشد. در این پیامک ها آمده است که جنس فوق به صورت قاچاق و دور از اطلاع مسئولین وارد کشور شده و کاملا تقلبی می باشد.
از این رو موضوع را از طریق نماینده دگوسا در ایران پیگیری کردیم و ایشان اظهار داشتند که فرد و یا شرکت مذکور اقدام به ارسال پیامک های بی موضوع در این خصوص نموده و نماینده پخش شرکت دگوسا در ایران را متقلب نامیده است. از این رو شرکت تکلون ( نماینده شرکت دگوسا جهت توزیع و پخش متیونین دگوسا در ایران ) در حال طی مراحل قانونی شکایت از مدعیان مربوطه است.
همین طور شرکت دگوسا در ایران مدارکی را در اختیار این موسسه قرار داد که متن مدارک نشان دهنده آن است که کلیه محموله های ارسالی به ایران به صورت قانونی و با نظارت و مجوز سازمان دامپزشکی و ارد  ایران شده است و سازمان دامپزشکی تاییده ای را در اختیار ما قرار داد که نشان می دهد شرکت تکلون از سوی دفتر مرکزی دگوسا و دفتر ایران جهت انجام امور بازرگانی، توزیع و پخش سراسری، قبلا به سازمان دامپزشکی کل کشور معرفی شده است.
شرکت دگوسا در ایران، از کلیه مخاطبین خود خواست چنانچه سئوال و یا شبهه ای در این خصوص دارند با دفتر دگوسا در میان بگذارند و عمده ترین علت شایعه سازی در این خصوص را رقابت های ناسالم اقتصادی در خصوص محصول متیونین دانست که اخیرا به علت سازماندهی غیر اصولی بازار فروش آن در ایران، بسیار مشاهده شده است.
لازم به ذکر است در تماس خبرنگاران I.T.P با شرکتی که اقدام به ارسال پیامک نموده است، متاسفانه هیچ فردی مسئولیت آن را نپذیرفت و کلیه افراد از پاسخگویی اجتناب کردند.
( کلیه مدارک در دفتر موسسه I.T.P موجود می باشد )
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com