شکستن انحصار جوجه بوقلمون با صدور 6 مجوز جدید واردات

شکستن انحصار جوجه بوقلمون با صدور 6 مجوز جدید واردات
مدیرکل دفتر طیور و زنبورعسل وزارت جهادکشاورزی از صدور 6 مجوز جدید واردات جوجه یکروزه بوقلمون توسط این وزارتخاته خبر داد و گفت‌: وزارت جهاد کشاورزی با صدور تعداد محدودی مجوز برای واردات جوجه یکروزه و تخم نطفه دار بوقلمون موافقت نموده و مراحل تکمیلی آن در حال انجام است.
حبیب امینی اسفید واجانی در گفت وگو با خبرنگار ITPNews، اظهار کرد: تا کنون 6 شرکت متقاضی دریافت مجوز واردات جوجه یکروزه بوقلمون شده اند که پس از بررسی صلاحیت، همگی این شرکت ها به سازمان دامپزشکی معرفی گردیده اند.
وی با اشاره به سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در صدور مجوزهای وارداتی گفت: بر اساس سیاست این وزارتخانه شرکت های که تشکیل زنجیره تولید داده و دیگر شرایط لازم برای واردات را دارند در اولویت قرار داشته و با سرعت بیشتری مجوز واردات جوجه یکروزه و تخم نطفه دار را دریافت خواهند کرد.
مدیرکل دفتر طیور و زنبورعسل وزارت جهادکشاورزی همچنین در خصوص قراردادهای فی مابین تولیدکنندگان و صاحبان زنجیره تولید بیان داشت: این قراردادها بر اساس دستورالعمل های متناسب با زنجیره تولید تهیه و تنطیم گردیده و فرمت آن مشخص و در دسترس تولیدکنندگان قرار گرفته است.
این مسئول افزود: دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی همواره بر نحوه اجرای طرح زنجیره تولید و چگونگی بستن قراردادها نظارت خواهد داشت تا تولیدکنند متضرر نگردیده و هر دو سوی قرار داد از سود برد - برد بهره مند گردند.

 
کلمات کلیدی انحصار بوقلمون
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com