صدور مجوز صادرات 4500 تن تخم‌مرغ در قزوین

صدور مجوز صادرات 4500 تن تخم‌مرغ در قزوین
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین از صدور مجوز صادرات چهار هزار و 500 تن تخم‌مرغ و 950 هزار قوطی کنسرو ماهی از سوی این اداره کل خبر داد.
بهمن نقیبی در قزوین اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان قزوین در 10 ماه ابتدایی سال جاری  مجوز صادرات چهار هزار و 500 تن تخم‌مرغ خوراکی و 950 هزار قوطی کنسرو ماهی را صادر کرد که این میزان صادرات نسبت به سال گذشته 112 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: میزان صادرات استان قزوین در زمینه خوراک دام و مکمل طیور نیز از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 492 هزار کیلوگرم بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (34 هزار کیلوگرم) رشد قابل توجهی داشته است.
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین با تشریح ظرفیت این استان در زمینه صنعت پرورش دام و طیور، از صدور مجوز صادرات 480 هزار قطعه جوجه یک‌ روزه و تخم مرغ نطفه‌دار به کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و ارمنستان خبر داد.
نقیبی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین یکی از استان‌های فعال در صنعت پرورش ماهیان زینتی است، زمینه صادرات اینگونه آبزیان نیز در این استان فراهم شده است.
این مسئول اضافه کرد: به نحوی که طی مدت 10 ماه ابتدای سال جاری مجوز صادرات 19 هزار و 830 قطعه ماهی آکواریومی به کشورهای عراق و آذربایجان صادر شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com