عدم پرداخت به موقع وجه شیر؛ گلایه دامداران از کارخانجات لبنی

عدم پرداخت به موقع وجه شیر؛ گلایه دامداران از کارخانجات لبنی
رییس اتحادیه دامداران خوزستان گفت: کارخانه‌های خریدار شیر، وجه شیر خریداری شده را به موقع به دامداران پرداخت نمی‌کنند که این مساله دامداران را با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌کند.
عبدالخالق سبحانی اظهار کرد: دامداران استان شکرگزار باران‌های اخیر در خوزستان هستند زیرا این باران‌ها آن‌ها را به سال آینده امیدوار کرده است تا در تهیه خوراک دام‌های خود مشکلات کمتری را متحمل شوند.
وی افزود: باید برنامه ریزی صحیح و حساب شده‌ای برای بازار نهاده‌های دامی و قیمت این نهاده‌ها انجام شود تا دامداران استان در تهیه نهاده دام‌های خود دچار مشکل نشوند.
سبحانی تصریح کرد: کارخانه‌های لبنی استان پس از خرید شیر، وجه آن را به موقع پرداخت نمی‌کنند و این مساله باعث کمبود نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی خود می‌شود.
وی گفت: در این شرایط دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی به دلیل کمبود نقدینگی به بانک‌ها مراجعه می‌کنند و برای خرید نهاده‌های خود از بانک‌ها وام‌هایی با نرخ سود بالا دریافت می‌کنند که این مساله موجب مشکلاتی برای آن‌ها می‌شود.
سبحانی عنوان کرد: علاوه بر این کارخانه‌های لبنی، شیر را با قیمتی پایین تر از نرخ مصوب دولت از دامداران خریداری می‌کنند که این مساله نیز یکی دیگر از مشکلات دامداران استان است.
رییس اتحادیه دامداران خوزستان ادامه داد: امیدواریم با همکاری بخش‌های مختلف شاهد رفع مشکلات باشیم تا دامداران استان بتوانند به خوبی به حیات خود ادامه داده و تولیدات با کیفیت بهتری را داشته باشند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com