عرضه 1500 تن گوشت مرغ تاکنون در شهرهای مازندران

عرضه 1500 تن گوشت مرغ تاکنون در شهرهای مازندران
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار با اشاره به عرضه روزانه 50 تا 60 تن مرغ منجمد به بازار شهرهای استان ، تصریح کرد : با توجه به تقاضای بازار تاکنون 1500 تن گوشت مرغ از محل ذخیره سازی به بازار تزریق گردید.
ولی الله فرزانه ، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار در پانزدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان بر ایجاد فرآیند تثبیت قیمت اجناس در بازار توسط دستگاههای متولی تأکید کرد و گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند تا 25 فروردین سال آینده در استان فعال خواهد شد تا به شکایات و گزارش های مردمی رسیدگی به موقع صورت گیرد.
وی با اشاره به عرضه روزانه 50 تا 60 تن مرغ منجمد به بازار شهرهای استان ، تصریح کرد : با توجه به تقاضای بازار تاکنون 1500 تن گوشت مرغ از محل ذخیره سازی به بازار تزریق گردید.
فرزانه از راه اندازی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهرهای ساری ، آمل و بابل در روزهای گذشته خبر داد و افزود : یک هزار تن گوشت قرمز منجمد برای رفع نیاز استان در نظر گرفته شده است که تاکنون نیمی از آن وارد مازندران گردیده است.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خواستار تعیین قیمت تمام شده کالاهای اساسی بخصوص گوشت قرمز و مرغ در مازندران گردید و بیان داشت : فروش بالاتر از قیمت تمام شده اجناس گران فروشی محسوب می شود که با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه مازندران نقش اساسی در تأمین مرکبات بویژه پرتقال مصرفی سایر استانهای کشور را دارد ، تصریح کرد : باید از ظرفیت سایر استان ها در تأمین مواد غذایی هم استانی های خود استفاده کنیم تا قیمت تمام شده کالا در مازندران نیز کاهش یابد.
فرزانه مشارکت صنوف را عامل کاهش قیمت ها اعلام کرد و گفت : با مشارکت بازاریان و اصناف می توان در کنترل و ثبات بازار موفق بوده و تأثیر آن را در جامعه مشاهده کرد.
فرزانه قیمت برخی اقلام مانند مرکبات و میوجات را تابع عرضه و تقاضا دانست و گفت : با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت اقلام برابر قانون برخورد خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com