عرضه گسترده گوشت و مرغ برزیلی در نمایشگاه کالا

عرضه گسترده گوشت و مرغ برزیلی در نمایشگاه کالا
هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی به‌صورت شقه همراه با قلوه‌گاه به قیمت 24 هزار تومان و گوشت گوساله مخلوط به قیمت 25 هزار تومان به فروش می‌رسد.
مرغ و گوشت گوساله منجمد برزیلی در نمایشگاه کالای بهاره به‌صورت گسترده توزیع، ولی خبری از عرضه گوشت گرم استرالیایی به قیمت 16 هزار تومان نیست.
نمایشگاه عرضه کالاهای بهاره در حالی از نیمه عبور کرده که هنوز توزیع کالای تنظیم بازار و تب مردم برای خریداری این کالاها فروکش نکرده است.
به‌دلیل اهمیتی که دارد، سالن‌های عرضه‌کننده مواد غذایی به دو قسمت عرضه خشکبار، شیرینی و شکلات و سالن مواد غذایی، پروتئینی و کالاهای تنظیم بازار تقسیم شده است.
پرطرفدارترین محصولات عرضه‌شده در این نمایشگاه، مرغ منجمد چهارهزار و 800 تومانی و گوشت گوساله منجد 16 هزار و 500 تومانی است که به‌رغم توزیع در دو مکان برای خرید آنها صف‌های طولانی تشکیل می‌شد.
در میان مواد پروتئینی که وعده توزیع در نمایشگاه داده شده است، گوشت مرغ و گوساله منجمد به وفور وجود دارد، ولی خبری از توزیع گوشت استرالیایی گرم 16 هزار تومانی نیست.
غرفه توزیع‌کننده کالاهای تنظیم بازار عنوان می‌کند که روغن، حبوبات، ماکارونی و سایر مواد غذایی مورد نیاز افراد با 10 تا 20 درصد کمتر از قیمت درج‌شده بر روی کالا به‌فروش می‌رسد، ولی روغن جامد و گوشت گرم استرالیایی برای توزیع به این مکان آورده نشده است.
هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی به‌صورت شقه همراه با قلوه‌گاه به قیمت 24 هزار تومان و گوشت گوساله مخلوط به قیمت 25 هزار تومان به فروش می‌رسد.
غرفه خشکبار نیز به‌رغم مواردی که درباره کاهش خرید مردم از خشکبار مطرح شد، با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. پسته به نرخ مصوب در تمام غرفه‌های این نمایشگاه وجود داشته و به قیمت 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.
گفتنی است، این پسته از نوع فندقی بوده و به‌صورت خام فروخته می‌شود.  
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com